  • 1. Data: 2010-05-01 07:20:24
    Temat: Komputer sam się włącza
    Od: Marek <b...@e...com>

    Witam,

    Zaobserwowałem parę razy, że komputer w nocy sam się uruchamia (Windows
    7). Dzieje się to tylko w stanie S3. Może to istotne: płyta Gigabyte
    P55A-UD3R. Komputer zasilany jest poprzez UPS. Jak zdiagnozować i
    wyeliminować przyczynę?

  • 2. Data: 2010-05-01 12:05:24
    Temat: Re: Komputer sam się włącza
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Sat, 01 May 2010 09:20:24 +0200, Marek napisał(a):

> [...]
    > 7). Dzieje się to tylko w stanie S3. Może to istotne: płyta Gigabyte
    > P55A-UD3R. Komputer zasilany jest poprzez UPS. Jak zdiagnozować i

    Iść na właściwą grupę, poświęconą systemowi i sprawdzić harmonogram zadań.

    "Dar jest błogosławieństwem ofiarodawcy"

  • 3. Data: 2010-05-01 12:26:39
    Od: DooMiniK <m...@c...pl>

    On 2010-05-01 08:20, Marek wrote:
> [...]
    > 7). Dzieje się to tylko w stanie S3. Może to istotne: płyta Gigabyte
    > P55A-UD3R. Komputer zasilany jest poprzez UPS. Jak zdiagnozować i

    Ruch myszą, wciskanie klawiszy klawiatury budzi komputer?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)

  • 4. Data: 2010-05-01 15:49:46
    Od: "Piotr Wozniacki" <p...@w...pl>

    "Marek" <b...@e...com> wrote in message
> [...]
    > 7). Dzieje się to tylko w stanie S3. Może to istotne: płyta Gigabyte
    > P55A-UD3R. Komputer zasilany jest poprzez UPS. Jak zdiagnozować i

    Zakładam, że podstawowe zadania (jak Windows Update) wyłączyłeś albo
    przesunąłeś z godzin nocnych.

    Spróbuj jeszcze wejść w Media Center, i wyłączyć aktualizację programu TV...

  • 5. Data: 2010-05-01 23:28:01
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-01 14:05, Andrzej Libiszewski pisze:

    > Iść na właściwą grupę, poświęconą systemowi i sprawdzić harmonogram zadań.

    W jaki sposób w harmonogramie zadań jakiegokolwiek systemu operacyjnego
    można Twoim zdaniem ustawić włączenie się komputera? Z tego co wiem aby
    harmonogram zadań wykonywał się komputer musi być włączony.

  • 6. Data: 2010-05-01 23:32:15
    Od: Marek <b...@e...com>

    > Ruch myszą, wciskanie klawiszy klawiatury budzi komputer?

    Ruch myszą nie, ale przycisk "power" w klawiaturze owszem. Gdyby jednak
    klawiatura wysyłała spontanicznie informację o przyciśnięciu tego
    przycisku, to komputer wyłączałby się również. A to się nie dzieje.

    Może to istotne: klawiatura i mysz laserowa to bezprzewodowy Logitech Wave.

  • 7. Data: 2010-05-01 23:34:01
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-01 17:49, Piotr Wozniacki pisze:
    > Zakładam, że podstawowe zadania (jak Windows Update) wyłączyłeś albo
    > przesunąłeś z godzin nocnych.
    >
    > Spróbuj jeszcze wejść w Media Center, i wyłączyć aktualizację programu
    > TV...

    Szczerze mówiąc nie zaglądałem tam gdyż uznałem, że jeśli komputer jest
    wyłączony to żadne aktualizacje i harmonogramy nie mogą działać. Czy
    mylnie zakładam?

  • 8. Data: 2010-05-02 00:38:49
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-02 01:28, Marek pisze:

    > W jaki sposób w harmonogramie zadań jakiegokolwiek systemu operacyjnego
    > można Twoim zdaniem ustawić włączenie się komputera? Z tego co wiem aby
    > harmonogram zadań wykonywał się komputer musi być włączony.

    Sorry, można. W życiu nie wpadłbym na to, że takie rzeczy są możliwe.

  • 9. Data: 2010-05-02 00:39:59
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-02 01:32, Marek pisze:

> [...]
    > przycisku, to komputer wyłączałby się również. A to się nie dzieje.
    >
    > Może to istotne: klawiatura i mysz laserowa to bezprzewodowy Logitech Wave.

    Znalazłem przyczynę - nie sądziłem, że da się włączyć komputer z
    schedullera :-o

  • 10. Data: 2010-05-02 00:41:04
    Od: Marek <b...@e...com>

    W dniu 2010-05-02 01:34, Marek pisze:

    > Szczerze mówiąc nie zaglądałem tam gdyż uznałem, że jeśli komputer jest
    > wyłączony to żadne aktualizacje i harmonogramy nie mogą działać. Czy
    > mylnie zakładam?

    Jednak mylnie założyłem. Nie spodziewałem się, że mozna zaprogramować w
    samym Windows godzinę włączenia. No i to jest przyczyną...