  • 1. Data: 2010-05-01 19:27:07
    Temat: jak przykleić osłonę zawiasu w laptopie?
    Od: joahim <w...@g...com>

    Drodzy PT Grupowicze!

    W laptopie trzasnęła mi osłona zawiasu - ułamały się zaczepy i teraz
    nie wiem, jak to przykleić.
    Zaczepić nie ma jak, do klejenia powierzchnia za mała, a wypełnienie
    osłony zawiasu jakąś masą typu poxylina spowoduję utratę dostępu do
    zawiasu.

    Macie jakiś pomysł?

    joahim

  • 2. Data: 2010-05-02 01:13:26
    Temat: Re: jak przykleić osłonę zawiasu w laptopie?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "joahim" 5...@b...goo
    glegroups.com

    [..] do klejenia powierzchnia za mała [..]

    A próbowałeś? Poxipol ma bydlęcą siłę. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 3. Data: 2010-05-02 06:23:15
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    "joahim" <w...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
[...]

    ----------------------------

    Nic nie kleić. Prawdopodobnie to Acer albo FujitsuSiemens
    więc następne pęknięcia i złamania będą się dość szybko
    pojawiały. Raczej przygotować się na jakąś bardziej radykalną
    zmianę (wymiana części obudowy, zawiasu, albo nawet
    wymiana komputera na lepszy)

  • 4. Data: 2010-05-03 07:35:10
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "michalek" <m...@g...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > pojawiały. Raczej przygotować się na jakąś bardziej radykalną
    > zmianę (wymiana części obudowy, zawiasu, albo nawet

    Ta grupa schodzi na psy...

  • 5. Data: 2010-05-03 08:31:19
    Od: "michalek" <m...@g...com>

    > Ta grupa schodzi na psy...

    "Na psy" to schodzą producenci elektroniki robiąc ją coraz marniejszej
    jakości dla coraz nizszej ceny. A pośrednio klienci, którzy takie
    produkty wybierają dla niskiej ceny, albo (czasem też) z braku
    wiedzy/doświadczenia technicznego.

    Jestem zwolennikiem naprawiania a nie wymieniania, ale tego
    co zostało zaprojektowane i wykonane poprawnie, ale czasem
    jednak z powodów losowych lub sporadycznie(!) trafiających
    sie wad materiałowych uległo zepsuciu. Lub w wyniku długotrwałej
    eksploatacji uległo zużyciu.
    Ale nie ma sencu naprawiania, coś co u podstaw swgo wykonania
    było złe. A tak jest z zawiasami w wielu modelach laptopów,
    w tym przytoczonych przeze mnie marek.
    Jakby pytał jak wymienić świetlówkę w 5 letnim lapku, albo
    usprawnić wentylator w 5-7letnim.
    Albo nawet naprawić zawias ale w IBM'e (bo spadł np.z biurka)
    - tylko ilu ludziom uszkodził się zawias w IBM'e czy Dell'u?

    Wątkotwórca nie napisał jaki to model, ja pozwoliłem sobie (może
    nieco pochopnie) poprzypuszczać jakiego modelu problem
    dotyczy.
    Ale jak poczytasz tę grupe historrycznie to zauważysz w jakich
    laptopach pekają osłony przy zawiasach. I na jak niedługi czas te
    naprawy pomagają.
    Dlatego brutalnie rozważałem wymianę. Fakt, że ktoś inny pozostanie
    z tym samym problemem.

  • 6. Data: 2010-05-03 14:39:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "michalek" hrm1n8$q55$...@m...internetia.pl

    > "Na psy" to schodzą producenci elektroniki robiąc ją coraz marniejszej
    > jakości dla coraz nizszej ceny.

    MZ wszystko jest coraz lepsze i coraz mocniejsze -- oczywiście w swojej klasie.
    Trudno porównywać wytrzymałość na uderzenia czołgu sprzed 20 lat i dzisiejszego
    samochodu osobowego.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2010-05-03 17:27:18
    Od: joahim <w...@g...com>

    On 2 Maj, 08:23, "michalek" <m...@g...com> wrote:
> [...]
    > pojawiały. Raczej przygotować się na jakąś bardziej radykalną
    > zmianę (wymiana części obudowy, zawiasu, albo nawet

    1. Przepraszam, czy jak Ci łańcuch pęka w rowerze, to też kupujesz
    nowy rower? Zazdroszczę!
    2. Laptop zaliczył upadek z 1 metra - więc to wina użytkownika, a nie
    marki
    3. Był tani (pracuję w ekstremalnych warunkach, a na Toughbooka mnie
    nie stać).

    ukłony

    joahim

  • 8. Data: 2010-05-03 17:57:22
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "joahim" <w...@g...com> wrote in message
    b.googlegroups.com...
    > Macie jakiś pomysł?

    jak bys wrzucil zdjecie to by bylo mozna cos konkretnego doradzic, tak
    zostaje tylko polecenie porzadnego kleju, wymiany czesci lub spawania
    plastiku (posortowane wg. oplacalnosci)