eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmNabity w LongPlay i 10pln zniżki na abonamentNabity w LongPlay i 10pln zniżki na abonament
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.nask.pl!
    news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder3.cambriumusenet.nl!feed.tweaknews.nl!pos
    tnews.google.com!q14g2000vbf.googlegroups.com!not-for-mail
    From: Gadacz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Nabity w LongPlay i 10pln zniżki na abonament
    Date: Wed, 16 Feb 2011 10:56:35 -0800 (PST)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 85
    Message-ID: <3...@q...googlegroups.com>
    NNTP-Posting-Host: 89.174.79.62
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1297882596 12082 127.0.0.1 (16 Feb 2011 18:56:36 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Wed, 16 Feb 2011 18:56:36 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: q14g2000vbf.googlegroups.com; posting-host=89.174.79.62;
    posting-account=NOCEUQoAAADGf_M-tqvD3_Cl1t-nlwBa
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101203 Firefox/3.6.13,gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1007198
    [ ukryj nagłówki ]

    Kończyła mi się umowa z Play. Jako przedłużenie oferty zaproponowano
    mi LongPlay 69 Internet. Sprawa załatwiana była z konsultantem przez
    telefon, który oznajmił mi, że koszt całkowity abonamentu będzie
    wynosił miesięcznie 89,49pln, co zgadzało się z informacją na stronie
    Play:
    http://www.playmobile.pl/pl/promocja/play-abonament/
    longplay-internet/index.html

    Po drugim okresie rozliczeniowym zorientowałem się, że mój abonament
    wynosi nie 89,49pln a 99,49pln, czyli nie uwzględnia 10pln zniżki na
    abonament. Złożyłem reklamację. W odpowiedzi otrzymałem wyjaśnienie,
    że po pierwsze to miałem 14 dni na odstąpienie od umowy (ciekawe tylko
    jak miałem zorientować się po pierwszym rozliczanym w "dzwiny" sposób
    określe rozliczeniowym; stary abonamet częściowo i nowy częściowo)
    oraz dodatkowo:

    <cytat>
    Sprawa zamknięta po kontakcie telefonicznym.

    Witamy.

    Informujemy, że po szczegółowej analizie opisanej sytuacji nie
    stwierdzono nieprawidłowości w naliczeniu opłat na wymienionych
    fakturach. Aneks do umowy został zawarty w ofercie RePlay Swobodny
    Internet 2 w której nie przysługuje rabat wysokości 10 zł. W ramach
    warunków promocyjnych otrzymał Pan zgodnie z regulanimem promocji:
    Szczegóły dotyczące Oferty Promocyjnej
    3. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej, Abonenci, o których mowa w
    punkcie 1 powyżej wybiorą Ofertę LongPlay z Abonament LongPlay 69 lub
    LongPlay 99 otrzymają:
    a. Dodatkowy Pakiet do wszystkich sieci przyznawany zgodnie z punktem
    3.1 niniejszej Oferty Promocyjnej
    b. Promocyjną usługę "Nieograniczone połączenia w Play" przyznawaną
    zgodnie z punktem 5 niniejszej Oferty Promocyjnej
    i
    6. W ramach niniejszej Oferty Promocyjnej dostępny będzie również
    płatny pakiet na transfer danych 2 GB.
    c. Pakiet może być wykorzystywany do pobierania danych tylko w strefie
    taniego Internetu w sieci Play zgodnie z pkt 6 lit d i pkt 6 lit e
    niniejszej Oferty Promocyjnej.
    d. Strefa taniego Internetu w Play to strefa, w której P4 świadczy
    usługi telekomunikacyjne w oparciu o własną infrastrukturę dostępową z
    wyłączeniem infrastruktury innych Operatorów Krajowych.
    e. Poza strefą taniego Internetu w Play za korzystanie z Internetu
    jest naliczana stawka zgodna z Cennikiem Oferty LongPlay lub Cennikiem
    Oferty Play Premium.

    W ramach rekompensaty zaproponowano jednorazowy pakiet 40 minut lub
    100 sms do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji.
    Mamy nadzieje że powyższe wyjaśnienia w pełni wyczerpują Pana
    zapytania.

    Dziekujemy za zgłoszenie.

    Pozdrawiamy.
    <koniec cytatu>

    Innymi słowy, skoro przedłużam umowę, to rabat nie przysługuje, tyle
    że tego to mi konsultant nie powiedział, a wręcz przeciwnie, twierdził
    że abonament będzie wynosił tyle ile na stronie. Na takie argumenty
    otrzymałem jedynie, że konsultant został pouczony i że mogą mi dać
    jednorazowy pakiet 40 minut lub 100 sms do wykorzystania przez 30 dni
    od momentu aktywacji (który do niczego mi nie jest potrzebny, bo
    obecny pakiet mi wystarcza).


    Wiem, wiem... powiecie, że trzeba czytać umowy, tylko jak to wyczytać
    między punktami, w szczególności, gdy ewidentnie wprowadzony zostałem
    w błąd co do kwoty. Zastanawiam się czy da się jeszcze coś w tej
    sprawie zrobić, ale obawiam się że nie... Może jednak mój przykład
    pomoże innym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: