  • 121. Data: 2023-07-11 13:59:05
    Temat: Re: Nabicie klimy, cena
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 11.07.2023 o 08:24, Trybun pisze:

    > Różnica między automatem a ręcznym schładzaczem praktycznie żadna. Aby
    > osiągnąć zamierzony skutek mniej więcej trzeba tyle samo razy wcisnąć
    > odpowiedni przycisk. Produkt podobnie jak automatyczne światła czy
    > wycieraczki ewidentnie przereklamowany.

    Nonsens. Nikt mi tego nie reklamował. Po prostu działa, uwalnia od
    pilnowania kolejnej rzeczy. Irytujące w Twizy jest, że właśnie nie
    działa i trzeba jednak ręcznie to załączać.

  • 122. Data: 2023-07-11 14:44:08
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jul 2023 08:24:47 +0200, Trybun wrote:

> [...]
    > osiągnąć zamierzony skutek mniej więcej trzeba tyle samo razy wcisnąć
    > odpowiedni przycisk. Produkt podobnie jak automatyczne światła czy

    Cos chyba mieszasz. Albo włączasz klime (czyli na maksa) i regulujesz
    grzanie.

    Bo w recznej to tak jak piszesz - wydajnosc duża, włączasz, po pewnym
    czasie robi sie za zimno, wyłączasz, to sie robi za gorąco, włączasz -
    i tak w kółko.

    Teraz u mnie sterownik robi to sam.

    > Zasadniczo na zewnętrznym. Ale ja po mieście jeżdżę niewiele.

    Ponoc niezbyt ekonomicznie ..

    J.

  • 123. Data: 2023-07-12 09:22:23
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.07.2023 o 13:59, io pisze:

    > Nonsens. Nikt mi tego nie reklamował. Po prostu działa, uwalnia od
    > pilnowania kolejnej rzeczy. Irytujące w Twizy jest, że właśnie nie
    > działa i trzeba jednak ręcznie to załączać.

    Proste, bo nie byleś w salonie to i skąd by miała być ta reklama.. A tam
    łajza zamiast dobrego i bezawaryjnego z ładnym lakierem wozu zachwalają
    ten całkiem zbędny balast  typu tych czujników czy elektrycznie
    przesuwanych siedzeń.. Q*wa, konia z kopytami temu co rzetelnie uzasadni
    wymóg posiadania w aucie elektrycznie regulowanych krzeseł..

  • 124. Data: 2023-07-12 09:23:09
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 11.07.2023 o 14:44, J.F pisze:

> [...]
    >
    > Bo w recznej to tak jak piszesz - wydajnosc duża, włączasz, po pewnym
    > czasie robi sie za zimno, wyłączasz, to sie robi za gorąco, włączasz -

    Gdy na dworze temperatura taka że potrzebna klima to ją włączam jednym
    kliknięciem i przekręceniem pokrętła nawiewu. Temperatura za niska,
    muśniecie pokrętła i mamy słabsze chłodzenie.   Ile razy musisz klikać
    aby ustawić żądaną temperaturę w automacie?  A tu ci mówią - "łeee,
    klima tylko ręczna". Na mojej wsi mieszka kretyn który nie kupił pięknej
    audicy tylko dlatego bo nie miała komputera pokładowego.. czyli nie
    miałby mieć możliwości jeździć do mechanika aby ten mu kasował świecący
    się serwis na desce rozdzielczej, bo w sumie do tego się sprowadzała
    obecność komputera w aucie.

  • 125. Data: 2023-07-12 10:15:56
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 09:22 Trybun <M...@j...cb> pisze:

    > przesuwanych siedzeń.. Q*wa, konia z kopytami temu co rzetelnie uzasadni
    > wymóg posiadania w aucie elektrycznie regulowanych krzeseł..

    Dwóch lub więcej kierowców regularnie jeżdżących autem - elektryka
    znacznie wtedy ułatwia życie, jeden guzik i masz ustawiony fotel pod
    siebie, w wersji wyższej także lusterka i kierownica.

    TG

  • 126. Data: 2023-07-12 10:26:12
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Dwóch lub więcej kierowców regularnie jeżdżących autem - elektryka
    > znacznie wtedy ułatwia życie, jeden guzik i masz ustawiony fotel pod
    > siebie,

    Ale do tego musi być elektryka z pamięcią, co chyba nie jest standartem?

  • 127. Data: 2023-07-12 10:30:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 10:26 Cavallino <C...@k...pl> pisze:

    > Ale do tego musi być elektryka z pamięcią, co chyba nie jest standartem?

    a tego nie wiem czy to standard. U mnie w kia jest.

    TG

  • 128. Data: 2023-07-12 10:39:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > a tego nie wiem czy to standard. U mnie w kia jest.

    Bo Ty masz wysoki model.
    Ale też nie mam pewności, jak jest w niższych.

  • 129. Data: 2023-07-12 13:49:08
    Od: Trybun <M...@j...cb>

> [...]
    > znacznie wtedy ułatwia życie, jeden guzik i masz ustawiony fotel pod
    > siebie, w wersji wyższej także lusterka i kierownica.

    Chyba że tak. Ja auta  podobnie jak flinty czy wędki nie pożyczam
    nikomu. A sama regulacja siedzenia to chyba tylko raz na życie auta,
    podobnie zresztą jak z lusterkami, i tym ich "bajerem" czyli elektryczną
    regulacją i podgrzewaniem. Taka mała refleksja mnie naszła - kierowcą
    jestem już jakieś 30parę lat a jeszcze nie zdarzyła mi się potrzeba
    skorzystania z funkcji podgrzewania lusterek..

  • 130. Data: 2023-07-12 13:58:09
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .07.2023 o 13:49 Trybun <M...@j...cb> pisze:

    > Chyba że tak. Ja auta podobnie jak flinty czy wędki nie pożyczam nikomu.
    Żona i Córka mają swoje auta, ale jak potrzebują większe to biorą moje.
    Jak by nie było tych elektrycznych ustawień to nie wiem czy by mnie krew
    nie zalewała jakbym miał 3x w tygodniu regulować fotele.
    A tak, otwieram drzwi, wciskam guzik nr 1, który jest na drzwiach i
    wszystko się samo ładnie przesuwa/pochyla/opuszcza.

    > Taka mała refleksja mnie naszła - kierowcą jestem już jakieś 30parę lat
    > a jeszcze nie zdarzyła mi się potrzeba skorzystania z funkcji
    > podgrzewania lusterek..

    Jakie auto? - przecież w zimie jak pada to podstawa, szczególnie w mieście.

    TG