  • 11. Data: 2019-11-16 23:04:05
    Temat: Re: Na "zachodzie" jest inaczej niż się kituje na tej grupie ;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 16.11.2019 o 21:26, nadir pisze:

    > https://bit.ly/2pocqsb
    >
    > I tak, to mniej więcej wygląda w całych Niemczech, przejścia jak są to
    > głownie z sygnalizacją świetlną. Bez sygnalizacji to raczej w jakich
    > zonach, gdzie obowiązuje ograniczenie do 30km/h. Niemcy sobie przez
    > ulice przechodzą jak chcą i gdzie chcą, tyle tylko że patrzą czy się pod
    > pojazdy nie ładują.

    Czyli przejscia w "rozumieniu" naszych kierowców mają po prostu wszędzie.

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2019-11-17 00:11:54
    Od: nadir <n...@h...org>

    > A jak wygląda kwestia pierwszeństwa na tych niemieckich "brodach"?

    Nie bardzo wiem co to jest te "brody"?

  • 13. Data: 2019-11-17 00:16:29
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-11-16 o 23:04, Shrek pisze:

    > Czyli przejscia w "rozumieniu" naszych kierowców mają po prostu wszędzie.

    Co znaczy wszędzie?

  • 14. Data: 2019-11-17 07:22:27
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 17-11-2019 o 03:20, mk4 pisze:

    > Ogarnięty powinien ogarnąć, że za zachodnią granicą są Niemcy ;)

    I że chyba nigdzie indziej dopuszczalna prędkość na zwykłej drodze nie
    wynosi 100 km/h.

  • 15. Data: 2019-11-17 08:06:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.11.2019 o 00:16, nadir pisze:

    > Co znaczy wszędzie?

    Normalnie. Takie "przejście" w "rozumieniu" polskich kierowców, to
    znaczy jak nic nie jedzie to przechodzisz masz po prostu wszędzie.
    Chcesz przejść to przechodzisz i nikt się z mandatem na ciebie nie czai.

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2019-11-17 08:15:45
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-17 08:06, Shrek wrote:

    > Normalnie. Takie "przejście" w "rozumieniu" polskich kierowców, to
    > znaczy jak nic nie jedzie to przechodzisz masz po prostu wszędzie.
    > Chcesz przejść to przechodzisz i nikt się z mandatem na ciebie nie czai.

    To nie ma tak.

  • 17. Data: 2019-11-17 09:29:30
    Temat: Maksymalnie 100 km/h na autostradach w Holandii
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    www.auto-swiat.pl/porady/maksymalnie-100-kmh-na-auto
    stradach-w-holandii-czyli-10-dla-krow/pfcdjt7

  • 18. Data: 2019-11-17 09:43:49
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A ten namalowany rower z prawej co oznacza?

    -----

  • 19. Data: 2019-11-17 09:53:13
    Od: tck <t...@t...Wytnij.net.pl>

    W dniu 17.11.2019 o 09:43, ąćęłńóśźż pisze:
    > A ten namalowany rower z prawej co oznacza?
    >

    > -----

    że zdjęcie jest z Wielkiej Brytanii i jest to "śluza rowerowa"

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 20. Data: 2019-11-17 10:41:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 17 Nov 2019 09:29:30 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):
    > www.auto-swiat.pl/porady/maksymalnie-100-kmh-na-auto
    stradach-w-holandii-czyli-10-dla-krow/pfcdjt7

    A sad u nich tyle tlenkow azotu ?
    Diesle takie modne i zageszczenie kraju takie duze ?

    J.