  • 11. Data: 2011-07-10 10:58:46
    Temat: Re: Na pogromacach mitów zrobili zderzenie
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-10 01:05, to pisze:
    > begin .Peeter

    > Nikt mu nie każe. Jest chyba wystarczająco znany, żeby móc chociaż w
    > minimalnym stopniu przebierać w zleceniach.

    A moze mysli, ze poza bledami, ktore wiadomo, ze sie zdarzaja, ma
    poczucie, ze taki program jest potrzebny?

    --
    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy
    "Może Oko tylko mydli oko

  • 12. Data: 2011-07-10 12:15:55
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 10:58, topek pisze:

    > A moze mysli, ze poza bledami, ktore wiadomo, ze sie zdarzaja, ma
    > poczucie, ze taki program jest potrzebny?

    Szczerze, to do czego, oprócz zabijania nudy jest potrzebny "uwaga
    pirat"? Wartość edukacyjna żadna, wartość dziennikarska - j.w. Ile razy
    na to trafię przerzucając kanały to tylko się irytuję, że kolejny raz
    "okropny pirat" jechał "aż 120 km/h" na odcinku dwupasmówki gdzie
    postawili, zgodnie z naszym typowo polskim brakiem logiki, ograniczenia
    do 80. W 98% to pokazy pastwienia się wielkich panów p...olicjantów nad
    kierowcami, tak to można w skrócie ująć. Uczy faktycznie jednego - nawet
    nie próbuj dyskutować, wyjasniać itd. bo zrobią z ciebie idiotę na wizji
    - płać i następnym razem uważaj. Na pewno na policję z kamerzystą
    tefałenu, na przepisy to już niekoniecznie.

    --
    MZ

  • 13. Data: 2011-07-10 12:33:57
    Od: topek <t...@p...pl-zamien-0-na-o>

    W dniu 2011-07-10 12:15, MZ pisze:

> [...]
    > - płać i następnym razem uważaj. Na pewno na policję z kamerzystą
    > tefałenu, na przepisy to już niekoniecznie.

    To chyba inny uwaga pirat ogladamy.
    Okolo 60% przypadkow to husaria polskich drog.
    Szybcy, wscielki, ale bezpieczni.

  • 14. Data: 2011-07-10 12:55:30
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Zderzali też dwa identyczne samochody osobowe, jadące z prędkościami afair
    > 80km/h, w celu ustalenia, czy czołówka dwóch aut jadących 80km/h jest
    > równa
    > przyłożeniu w ścianę z prędkością 160km/h, tak jak sugerują w
    > uwagapiratach
    > i innych dziwnych programach. Mit obalony. Mythbusters ftw.

    nie ten odcinek, nie tan mit.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 15. Data: 2011-07-10 13:13:19
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

> [...]

    > "okropny pirat" jechał "aż 120 km/h" na odcinku dwupasmówki gdzie
    > postawili, zgodnie z naszym typowo polskim brakiem logiki, ograniczenia

    ja nie wiem co Ty oglądasz, ale ja tak tego nie odbieram...

  • 16. Data: 2011-07-10 15:53:55
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl-zamien-0-na-o>
    napisał w wiadomości news:4e198017$1@news.home.net.pl...

    > To chyba inny uwaga pirat ogladamy.
    > Okolo 60% przypadkow to husaria polskich drog.
    > Szybcy, wscielki, ale bezpieczni.

    Teraz przynajmniej wiadomo dla jakich debili są adresowane tego typu
    programy.
    Do topków i im podobnych, którzy brandzlują się tymi okropnymi piratami
    których obejrzą w tv.
    Żałość coraz większa, zamilknij lepiej zamiast z każdym dniem degradować
    swój wizerunek.

  • 17. Data: 2011-07-11 08:51:38
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-07-10 15:53, Cavallino pisze:

> [...]
    > których obejrzą w tv.
    > Żałość coraz większa, zamilknij lepiej zamiast z każdym dniem degradować

    A prawda jest taka, że puszczają co mają. Jak trafili na jakiegoś głąba
    jadącego z 2 promilami 180 na jakieś obwodnicy to go pokażą. Jak nic nie
    upolują to pokażą, jak gość podczas wyprzedzania najechał jedną oponą na
    kawałek linii ciągłej i będą prawić farmazony. Program jest na poziomie
    tv TVN, nie wiem po cholerę sobie wrzucacie.

    A.

  • 18. Data: 2011-07-11 09:57:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@a...pl> napisał w wiadomości news:

> [...]
    > kawałek linii ciągłej i będą prawić farmazony. Program jest na poziomie tv
    > TVN, nie wiem po cholerę sobie wrzucacie.

    Po to, że jednak znalazł się przypał, któremu ten program się podoba.
    Co jest ostatecznym dowodem jego debilizmu i pozwala sobie wyrobić wrażenie
    o jego narzekaniach na polskich kierowców, które serwuje nam co jakiś czas,
    za każdym razem gdy wraca z saksów do Polski i gdzieś musi poleczyć kompleks
    emigranta.

    A na codzień polskie drogi to on zna, ale tylko z tego programu pokazującego
    te koszmarne przestępstwa w rodzaju 130 na ekspresowej drodze.

  • 19. Data: 2011-07-11 10:45:28
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > - płać i następnym razem uważaj. Na pewno na policję z kamerzystą
    > tefałenu, na przepisy to już niekoniecznie.

    Czy jest jakaś grupa na której żalą sie uciemiężeni złodzieje pisząc:
    "Co za głupek zabronił kraść bogatym,
    bo biednym emerytkom to żaden porządny złodziej nie kradnie???

    Artur(m)

  • 20. Data: 2011-07-11 11:05:47
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Program jest na poziomie tv TVN, nie wiem po cholerę sobie wrzucacie.

    Bo to troll który wie wszystko lepiej a bez inwektyw po prostu sobie nie
    radzi.