  • 1. Data: 2011-07-10 00:16:36
    Temat: Na pogromacach mitów zrobili zderzenie
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Dwa tiry zderzają się czołowo przy 80na godzinę. Dodatkowo pomiędzy nimi jest
    samochód osobowy. Działa na wyobraźnię. Szybka śmierć dla wszystkich przy
    takim zderzeniu.

  • 2. Data: 2011-07-10 00:24:51
    Temat: Re: Na pogromacach mitów zrobili zderzenie
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest
    > samochód osobowy. Działa na wyobraźnię. Szybka śmierć dla wszystkich przy

    Mit czego gromili?

    p.

  • 3. Data: 2011-07-10 00:38:08
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "kogutek" wrote:
    > Dwa tiry zderzają się czołowo przy 80na godzinę. Dodatkowo pomiędzy nimi jest
    > samochód osobowy. Działa na wyobraźnię. Szybka śmierć dla wszystkich przy
    > takim zderzeniu.

    Zderzali też dwa identyczne samochody osobowe, jadące z prędkościami afair
    80km/h, w celu ustalenia, czy czołówka dwóch aut jadących 80km/h jest równa
    przyłożeniu w ścianę z prędkością 160km/h, tak jak sugerują w uwagapiratach
    i innych dziwnych programach. Mit obalony. Mythbusters ftw.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 4. Data: 2011-07-10 00:39:11
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Paweł W." wrote:
    > Mit czego gromili?

    Afair czy da się z osobówki zrobić kanapkę z mięsnym nadzieniem.

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 5. Data: 2011-07-10 00:49:06
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-07-10 00:38, .Peeter pisze:

> [...]
    > przyłożeniu w ścianę z prędkością 160km/h, tak jak sugerują w uwagapiratach

    Jak ktoś miał pod górkę do szkoły, to może tak sugerować :)

  • 6. Data: 2011-07-10 00:53:41
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tomasz Pyra" wrote:
    > Jak ktoś miał pod górkę do szkoły, to może tak sugerować :)

    Powiedz to tym gościom z telewizora. A biedny pan Knapik musi te
    farmazony czytać. Współczuję. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 7. Data: 2011-07-10 01:05:15
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin .Peeter

    > Powiedz to tym gościom z telewizora. A biedny pan Knapik musi te
    > farmazony czytać. Współczuję. :-)

    Nikt mu nie każe. Jest chyba wystarczająco znany, żeby móc chociaż w
    minimalnym stopniu przebierać w zleceniach.

  • 8. Data: 2011-07-10 01:45:28
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello .Peeter,

    Sunday, July 10, 2011, 12:39:11 AM, you wrote:

    > Afair czy da się z osobówki zrobić kanapkę z mięsnym nadzieniem.

    Nie - chodziło o mit, że energia zderzenia zespawa samochody.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-07-10 01:52:31
    Od: "Paweł W." <p...@w...onet.pl>

    Użytkownik ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Afair czy da się z osobówki zrobić kanapkę z mięsnym nadzieniem.
    >
    > Pozdrawiam
    > .Peeter
    Jakieś ~ 10-11 lat temu w Błoniu pod DC jednemu tirowi udało się zrobić
    naleśnika z 5 osobowym nadzieniem i ze trzy auta przy okazji staranować.
    Więc nie wiem co oni gromili w tych mitach?

    Pozdrawiam
    p.

  • 10. Data: 2011-07-10 10:57:43
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "Paweł W." napisał w wiadomości:

    > Mit czego gromili?

    http://www.youtube.com/watch?v=VpGUzd2_ByM&feature=r
    elated
    http://www.youtube.com/watch?v=H41yh-atssk&feature=r