  • 1. Data: 2011-07-09 17:52:54
    Temat: Czy ktoś widział Crash-Test Audi A8 D2 lub BMW 7 E38
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

    Witam,

    Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie
    mogę dorwać - czy ktoś widział jakieś filmy
    gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

    coś ala:
    -przodem 64km/h w niebieskie
    -przodem 56km/h w scianę
    -10 ton w tył
    -turlanie przy 60km/h itp...

    lub zderzenia z innymi autami.

    szukałem i nie znalazłem...
    a się tym nie chwalą bmw5 ma 4**** a ile ma
    7 nie wiadomo...

    to samo z A8, a tam cholera wie czy to aluminium
    to bezpieczne jest, czy wystarczy przyłożyć we
    francuskiego "plastikowego" vana i z A8 nic nie zostaje.

    pozdrawiam!

  • 2. Data: 2011-07-09 18:10:43
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie
    > mogę dorwać - czy ktoś widział jakieś filmy
    > gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

    Twoja stara dachowała jak byłą z tobą w ciąży.

    http://tiny.pl/hdrkg

  • 3. Data: 2011-07-09 18:30:55
    Od: " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    kamil/Endurorider.pl <f...@g...lp> napisał(a):

    > Użytkownik " Michał" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Twoja stara dachowała jak byłą z tobą w ciąży.
    >
    > http://tiny.pl/hdrkg

    Wydrukuj to i sobie na czole przyklej...

  • 4. Data: 2011-07-09 20:11:15
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Wydrukuj to i sobie na czole przyklej...

    Nie, wole to wklejać do każdego trolowątku, który zakładasz. Nawet
    zaawansowany gawędziarz erotoman przy tobie wysiada.

  • 5. Data: 2011-07-09 20:40:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-07-09 17:52, Michał pisze:
> [...]
    >
    > Zapomniałem o crash teście, bo nigdzie nie
    > mogę dorwać - czy ktoś widział jakieś filmy
    > gdzie się te auta rozbijały, lub dachowały itp...

    ROTFL
    dodał bym jeszcze:
    - bokiem w drzewo
    - tyłem w drzewo
    - skok w przepaść o głębokości 100m
    - pokonywanie głębokich kałuż (na 2 m)

    Masz chłopie specyficzne potrzeby.
    Masz wroga i chcesz w niego wjechać?

    IMO to co do wytrzymałości aut w krasztestach to decyduje nie tylko
    wielkość, ale i rocznik.

    BYŁO:
    Duże stare auto: 1959 Chevrolet Bel Air VS.
    Średnie auto: 2009 Chevrolet Malibu:

    http://www.youtube.com/watch?v=joMK1WZjP7g

  • 6. Data: 2011-07-09 21:19:01
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Nie, wole to wklejać do każdego trolowątku, który zakładasz. Nawet
    > zaawansowany gawędziarz erotoman przy tobie wysiada.

    Ale o co Ci chodzi? Nawet jeśli trolluje, to przynajmniej zabawnie.
    Wolisz czytać pisane z pełną powagą idiotyzmy i debilne pytania?

  • 7. Data: 2011-07-09 21:56:49
    Od: " ." <n...@m...pl>

    Użytkownik " Michał" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup

    > Wydrukuj to i sobie na czole przyklej...

    Pewnie kolega Waldka Godela, ten sam poziom typowy Polish Jokes

  • 8. Data: 2011-07-09 22:24:53
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-09 17:52:54 +0200, " Michał" <m...@g...pl> said:

    > Zapomniałem o crash teście

    Nie zrobiłeś?!

    > , bo nigdzie nie
    > mogę dorwać

    Spróbuj na jótóbie.

    > coś ala:
    > -przodem 64km/h w niebieskie

    Pierwszy wynik tak się akurat zaczyna - przodem w niebieskie...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-07-09 22:58:51
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    > begin kamil/Endurorider.pl

    > Ale o co Ci chodzi? Nawet jeśli trolluje, to przynajmniej zabawnie.
    > Wolisz czytać pisane z pełną powagą idiotyzmy i debilne pytania?

    Zabawne to było pierwsze 2 razy. Teraz jest nudne.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 10. Data: 2011-07-09 23:05:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin kamil/Endurorider.pl

    > Zabawne to było pierwsze 2 razy. Teraz jest nudne.

    Mnie nadal bawi. :> A szczególnie niektóre odpowiedzi.