  • 1. Data: 2011-07-10 09:55:06
    Temat: Pranie tapicerki w Wawie
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    Witam,

    poszukuję dobrego (sprawdzonego) serwisu w Warszawie, w którym
    profesjonalnie wypiorą tapicerkę w moim aucie.
    Możecie coś polecić?

    Najchętniej Ursynów/Mokotów.

    Mariusz

  • 2. Data: 2011-07-10 16:02:07
    Temat: Re: Pranie tapicerki w Wawie
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-10 09:55:06 +0200, MariuszM <u...@p...onet.pl> said:

    > Witam,
    >
    > poszukuję dobrego (sprawdzonego) serwisu w Warszawie, w którym profesjonalnie

    Masz na myśli osoby zajmujące się zawodowo praniem tapicerek?
    To często są osoby z łapanki - sprawdź rotację w myjniach...

    > Możecie coś polecić?

    <http://www.zumi.pl/,,,21.0453977,52.1779598,2,1b,na
    mapie.html?userMapPointText=Myjnia.Dobra.&userMapPoi
    ntX=21.045265999999998&userMapPointY=52.177904>

    Korzystam

    regularnie i jestem zadowolony.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2011-07-10 17:47:31
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > Korzystam
    > regularnie i jestem zadowolony.

    Regularnie? To jest jak często?
    I co takiego trzeba robić w aucie, żeby regularnie prać tapicerkę?
    :-)

  • 4. Data: 2011-07-10 18:13:32
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-10 17:47:31 +0200, "cef" <c...@i...pl> said:

    > Regularnie? To jest jak często?

    ZONK! Regularnie nie oznacza często.
    To są podstawy...
    ;>

    > I co takiego trzeba robić w aucie,

    Daj przepis o zakazie używania więcej niż jednego auta.
    :-)

    > żeby regularnie prać tapicerkę?

    Lubić czystość?

    --
    Bydlę

  • 5. Data: 2011-07-10 19:07:26
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    > ZONK! Regularnie nie oznacza często.
    > To są podstawy...

    Może i podstawy, ale nie powiedziałbym np,
    że regularnie to jest raz na kilkanaście lat.

    > Daj przepis o zakazie używania więcej niż jednego auta.
    > :-)

    Nawet jeśli w kilku, to i tak przesada.

    > Lubić czystość?

    Skoro się lubi czystość, to moze mniej brudzić?
    Potrzebę prania miałem raz na kilkanaście lat.

  • 6. Data: 2011-07-10 20:31:00
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-07-10 17:47, cef pisze:

    > Regularnie? To jest jak często?
    Co 1-2 sezony?

    > I co takiego trzeba robić w aucie, żeby regularnie prać tapicerkę?
    Jasna tapicerka+2 małych dzieci.

    M.

  • 7. Data: 2011-07-11 12:38:23
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-07-10 19:07:26 +0200, "cef" <c...@i...pl> said:

    > Może i podstawy, ale nie powiedziałbym np,
    > że regularnie to jest raz na kilkanaście lat.

    ???
    Dlaczego wydaje ci się, że korzyatam z ich usług raz na kilkanście lat?
    Korzystam regularnie. Co nie oznacza codzienie ani co co tydzień. Nagle
    wprowadzasz - nie wiadomo skąd wzięty - termin kilkunastu lat.
    To ma być na jakim poziomie? Gimnazjum?

    > Nawet jeśli w kilku, to i tak przesada.

    OK - wiemy już wszyscy, że dla ciebie jest przesadą regularne
    korzystanie z usług myjni świadczącej (m.in.) usługę prania tapicerki.
    Zdajesz sobie sprawę, że nic z tego nie wynika?

    > Skoro się lubi czystość, to moze mniej brudzić?

    Masz rację - wyrzuć mydło i papier toaletowy z domu.
    (mam nadzieję, że udało mi się dopasować poziom do twoich wypowiedz)

    --
    Bydlę

  • 8. Data: 2011-07-11 14:03:57
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Bydlę wrote:

    [ciach głupoty]

    Zamiast robić jakieś wycieczki osobiste
    trzeba było napisać tylko jak często pierzesz tapicerkę w aucie.
    O nic innego nie chodziło. Ja nie miałem potrzeby prania
    przez kilkanaście lat - licząc wszystkie samochody, którymi jeździłem.
    (jest odkurzana, ale nie prana)

  • 9. Data: 2011-07-11 14:28:28
    Od: kamil <s...@s...com>

    On 11/07/2011 13:03, cef wrote:
> [...]
    > O nic innego nie chodziło. Ja nie miałem potrzeby prania
    > przez kilkanaście lat - licząc wszystkie samochody, którymi jeździłem.

    Kupujesz tylko nowe z salonu, czy lubisz siedzieć na fotelu, w który
    przez kilka lat ktoś wsączał swój pot, pierdy i kulki z nosa?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 10. Data: 2011-07-11 16:33:25
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-07-10 09:55, MariuszM pisze:
    > Witam,
    > poszukuję dobrego (sprawdzonego) serwisu w Warszawie, w którym
    > profesjonalnie wypiorą tapicerkę w moim aucie.
    > Możecie coś polecić?
    > Najchętniej Ursynów/Mokotów.

    Co prawda rejon nie ten i nie wiem czy ten zakres cen,
    ale jakość na bardzo wysokim poziomie. Zerknij na
    www.carwellness.pl
    Ja akurat korzystałem z polerowania lakieru, a innym razem
    po strzeleniu opony w tirze, z czyszczenia całego auta z gumy.
    Jeśli chodzi o pranie tapicerki to sam byłem zaskoczony
    efektami, widziałem usunięty smar z tapicerki na drzwiach, itp.
    Myślę, że poradziliby sobie ze wszystkim. Środki mają dobre,
    sprzęt dobry, nie wiem tylko czy jest szansa, żeby umówić się
    tak od ręki, z tego co pamiętam to terminy ok. tygodniowe.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)