  • 31. Data: 2013-09-18 12:17:05
    Temat: Re: NSA kocha ogryzki
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "sqlwiel" napisał w wiadomości grup
    >Wyjaśnijmy do końca, bez niedomówień, pomówień i domysłów:
    >W Androidzie (i ogryzku) mamy 100% pewności, że działają tam celowo
    >wbudowane keyloggery itp.
    >Tylko... dlaczego nie miałaby zadziałać opensourcowość i dlaczego
    >dobrzy ludzie nie mieliby explicite wskazać takich miejsc (celowo
    >zostawionych gniazdek) i napisać apek, które je blokują? (No -
    >musieliby je udostępniać poza Google Play.)

    apki na Androidzie dzialaja w swiecie Javy.
    A tu trzeba siegac az do jadra.

    J.

  • 32. Data: 2013-09-18 12:19:18
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 18 Sep 2013 12:06:53 +0200, sqlwiel napisał(a):

    > A wyżej, to ja pisałem o blokujących apkach, a nie o wymianie systemu od
    > samych podstaw. To tak, jakby porównywać zainstalowanie na Windzie
    > opensourcowego antywirusa (są takie!) do wyrżnięcia Windy i
    > zainstalowani Linuxa :)

    Taaaaak... apka z prawami usera maszyny wirtualnej z pewnością poradzi
    sobie z rootkitem w systemie

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 33. Data: 2013-09-18 12:19:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości grup
    Użytkownik J.F. napisał:
    >>> http://niebezpiecznik.pl/post/google-zna-wszystkie-h
    asla-do-sieci-wi-fi-na-swiecie/

    >ech, czas dokupic osobny access point i odseparowac ruch telefonu po
    >wifi od sieci lokalnej...
    >no i pozmieniac hasla do tej pierwszej...

    Tak mi chodzi po glowie ze mozna by pomyslec o WPS, czy tez go
    rozwinac.
    Przychodzisz do domu, wciskasz w drzwiach przycisk, twoj telefon sie
    laczy ... ale haslo obowiazuje tylko do wyjscia :-)

    J.