  • 1. Data: 2013-09-17 02:53:22
    Temat: HTC One
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czemu nie powinienem kupić sobie tego telefonu? ;-)

    Czy ktoś z posiadaczy może potwierdzić że głośniki
    przednie są takie dobre jak zachwalają w reklamach?
    Innymi słowy: czy wyraźnie będzie słychać dźwięk bez
    słuchawek np. podczas jazdy rowerem przy ruchliwej
    ulicy? :-))

    No i bonus: gdzie go kupię najtaniej (bez abonamentu)?
    Znajomy z Polski pisał, że w USA podobno są tańsze
    niż w Polsce - czy to prawda? Ile kosztuje to w Polsce?
    Czy część radiowa jest jednakowa/kompatybilna
    między sieciami komórkowymi w Polsce i w USA?

  • 2. Data: 2013-09-17 08:12:20
    Temat: Re: HTC One
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 17.09.2013 02:53, Pszemol pisze:
    > Czemu nie powinienem kupić sobie tego telefonu? ;-)
    bo nie jest iPhonem

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-09-17 12:19:44
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    uzywalem kilkudziesiecu tel,
    HTC byl extra bo ma m.in. fajne podbicie audio beats czy jakos tak...
    do wczoraj, telefon nagle umarl - szukam serwisu by go oddac do
    naprawy :)
    tak wiec nie polecam bo to 1wszy telefon ktory mi nagle umarł po pol
    roku raczej normalnego uzywania.
    ale moze htc mnie nie lubi? :)

    pozdrawiam.
    Wojtek

  • 4. Data: 2013-09-17 14:16:01
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "sunwick" <s...@W...op.pl> wrote in message
> [...]
    > naprawy :)
    > tak wiec nie polecam bo to 1wszy telefon ktory mi nagle umarł

    Kupiłeś używany po gwarancji?
    Bo jeśli na gwarancji to nie ma problemu.

    Dla mnie jeden taki przypadek jak Twój nie jest wystarczającym
    powodem do niepolecania... Jakiś procent awaryjności ma każde
    urządzenie i trafiając na jedną wadliwą sztukę nie wiesz jaki to %
    z całości produkcji.

  • 5. Data: 2013-09-17 14:16:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> wrote in message
    > bo nie jest iPhonem

    Jasne, z tego akurat zdaję sobie sprawę :-)

  • 6. Data: 2013-09-17 15:07:49
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2013-09-17 14:16, Pszemol wrote:
> [...]
    > powodem do niepolecania... Jakiś procent awaryjności ma każde
    > urządzenie i trafiając na jedną wadliwą sztukę nie wiesz jaki to %

    Jesli jednak nie ma z jakiegos powodu gwarancji to ma twardszy orzech do
    zgryzienia niz iPhone 4/5. One jest znaczaco bardziej jednorazowy.

  • 7. Data: 2013-09-17 22:38:50
    Temat: Re: Re: HTC One
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >Kupiłeś używany po gwarancji?
    nie nie, nówka kupiona pol roku temu u operatora

    >Bo jeśli na gwarancji to nie ma problemu.
    teoretycznie, zobaczymy co serwis powie, dzis tel. do niego oddałem.

> [...]
    >powodem do niepolecania... Jakiś procent awaryjności ma każde
    >urządzenie i trafiając na jedną wadliwą sztukę nie wiesz jaki to %

    alez oczywiscie, ja sie smieje z tego troche - mialem dziesiatki tel
    roznych producentow, kupilem htc 1 raz i szybko sie spsul, wydaje mi
    sie ze plyta glowna padla, bo czytalem o wysokiej awaryjnosci tychze.

    zobaczymy...

    Wojtek

  • 8. Data: 2013-09-18 00:13:43
    Od: r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl (astro)

    Pszemol wrote:
    > Czy część radiowa jest jednakowa/kompatybilna
    > między sieciami komórkowymi w Polsce i w USA?

    Zalezy od operatora.
    http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_w
    ireless_communications_service_providers#U.S._wirele
    ss_service_providers
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 9. Data: 2013-09-18 01:14:55
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> wrote in message

    > Zalezy od operatora.
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_United_States_w
    ireless_communications_service_providers#U.S._wirele
    ss_service_providers

    Nie... no to że inni operatorzy mają inne zakresy fal to
    znany fakt - mi chodzi raczej o to czy HTC One występuje
    w kilku różnych wersjach dedykowanych dla jednego
    operatora czy też jedna wersja obsługuje wszystkich.

  • 10. Data: 2013-09-19 08:13:32
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-09-17 02:53, Pszemol pisze:
> [...]
    > Czy część radiowa jest jednakowa/kompatybilna
    > między sieciami komórkowymi w Polsce i w USA?

    Radziłbym się dobrze zastanowić przed kupowaniem jakiegokolwiek sprzętu
    rodem z Tajwanu.

    I tak właściwie co masz na mylił z tą kompatybilnością sieci między
    Polską a USA? Nie - Polskie 900Mhz nie zadziała na 850Mhz w USA. Jednak
    lepsze telefony ( np. Samsung Monte za 500 zł) obsługują sieci w obu
    częstotliwościach.