  • 1. Data: 2013-09-16 21:50:47
    Temat: Huawei E5832-S
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Czy da sie Huawei E5832-S kupionego w/z Play uzywac bez kombinacji a Aero2?

    Limit na Play mi sie wyczerpal juz, ale po przelozeniu karty,
    skonfigurowaniu profilu wg.
    http://marcinbojko.wordpress.com/2012/10/22/aero2-i-
    huawei-e5832/

    zacinam sie na punkcie "wlaczyc roaming", bo moja aplikacja wyglada
    inaczej, i nigdzie tego w opcjach nie moge znalezc.

    Huawei swieci czerwonym R (roaming) ale sie nie laczy z siecia Aero.

    Ktos cos moze podpowiedziec?

  • 2. Data: 2013-09-17 00:04:48
    Temat: Re: Huawei E5832-S
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <l17neo$a6v$1@node1.news.atman.pl>,
    "Mr. Misio" <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    > inaczej, i nigdzie tego w opcjach nie moge znalezc.
    >
    > Huawei swieci czerwonym R (roaming) ale sie nie laczy z siecia Aero.

    <http://jdtech.pl/2011/06/aero2-zestawienie-zgodnych
    -modemow-w-budowie.html>

    'niektore wersje maja problemy ze wznawianiem polaczenia w roamingu'
    --
    TA

  • 3. Data: 2013-09-17 10:18:18
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Mon, 16 Sep 2013 21:50:47 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

> [...]
    >inaczej, i nigdzie tego w opcjach nie moge znalezc.
    >
    >Huawei swieci czerwonym R (roaming) ale sie nie laczy z siecia Aero.

    Weź ściągnij sobie topnet info i tam ręcznie można ustawić z jakich
    nadajników ma modem korzystać i czy ma być roaming czy nie.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-09-17 15:08:11
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

    huawei-e5832/

    > Weź ściągnij sobie topnet info i tam ręcznie można ustawić z jakich
    > nadajników ma modem korzystać i czy ma być roaming czy nie.

    Pewnie tak zrobie. Ale wyglada na to ze mam sim-locka :/ Bo tylko z
    playowymi kartami internet bangla, a z cala reszta, nie tylko z Aero2,
    nie bangla.

  • 5. Data: 2013-09-17 16:43:21
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 17 Sep 2013 15:08:11 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Pewnie tak zrobie. Ale wyglada na to ze mam sim-locka :/ Bo tylko z
    >playowymi kartami internet bangla, a z cala reszta, nie tylko z Aero2,
    >nie bangla.

    To pewnie wszystko wina simlocka w takim razie. Z większości huawei
    można ściągnąć po kodzie za darmo. Do tego co ty masz to chyba to
    będzie pasować:
    http://www.youtube.com/watch?v=gGSjmdJZS6E
    http://petiksmode.com/2013/04/16/how-to-unlock-huawe
    i-mifi-e5832/
    Zaznaczam że nie testowałem ale pewnie się da

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2013-09-17 16:48:12
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 17 Sep 2013 16:43:21 +0200, dizel <x...@x...xx> wrote:

> [...]
    >http://petiksmode.com/2013/04/16/how-to-unlock-huaw
    ei-mifi-e5832/
    >Zaznaczam że nie testowałem ale pewnie się da

    Z drguiej strony Play nie zakłada na telefony/modemy simlocków więc
    jeśli modem jest z salonu to można się do nich zwrócić o kod jakby co.
    Spróbuj z tym topnet info bo może simlocka nie być, tylko to kwestia
    ustawień.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-09-17 19:30:43
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

    > Spróbuj z tym topnet info bo może simlocka nie być, tylko to kwestia
    > ustawień.

    Ale T-mobile, Aero, Orange by nie dzialaly a play tak?

  • 8. Data: 2013-09-17 19:42:23
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 17 Sep 2013 19:30:43 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Ale T-mobile, Aero, Orange by nie dzialaly a play tak?

    To może rzeczywiście simlock jeżeli nic innego nie działa. Jeśli
    brałeś to na jakąś umowę to można do play zwrócić się o kod, a jak nie
    to samemu spróbować to zdjąć.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2013-09-17 19:52:30
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik dizel napisał:

    > To może rzeczywiście simlock jeżeli nic innego nie działa. Jeśli
    > brałeś to na jakąś umowę to można do play zwrócić się o kod, a jak nie
    > to samemu spróbować to zdjąć.

    Kupiony w sklepie bundel modem plus starter. Ale obczaje zdejmowanie sima.

  • 10. Data: 2013-09-17 20:37:42
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 17 Sep 2013 19:52:30 +0200, "Mr. Misio"
    <m...@g...pl> wrote:

    >Kupiony w sklepie bundel modem plus starter. Ale obczaje zdejmowanie sima.

    Jeśli byłby simlock założony to przy włożeniu innej karty niż play i
    próbie logowania na pewno pojawiało by się okienko jakieś żeby wpisać
    kod do zjęcia simlocka.