  • 1. Data: 2014-02-06 13:32:39
    Temat: aplikacja android organizująca kontakty
    Od: NICE <n...@b...com>

    Witam,

    dziewczynki i chłopcy :) Rozważam zakup telefonu na androidzie z dual
    sim - prywatny i służbowy w jednym. Ale moze ktos z Was ma
    doświadczenie czy istnieje sprawdzona app na androida organizująca
    kontakty np mam dwie lsity prywatną i służbową i w momencie kiedy to
    "nie pracuję" odhaczam kontakty służbowe i telefon nie przyjmuje
    połączeń z tej listy działają jedynie prywatne. Przeglądałem google play
    i jest tam piedylion tego typu app. Mi zależy na obsłudze typu włącz
    listę kontaktów/ wyłącz listę a nie dodawanie za kazdym razem 400 czy
    500 numerów.

    Moze to jest jakas opcja . Skłaniam się też do Dual sima w którym jeden
    nr bedzie prv drugo służbowy ale tu to jasna sprawa wyłaczam jeden sim i
    z głowy

    ma ktoś jakiś pomysł?

    pozdr

    Nice

  • 2. Data: 2014-02-07 11:20:02
    Temat: Re: aplikacja android organizująca kontakty
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    > mam dwie lsity prywatną i służbową i w momencie kiedy to
    > "nie pracuję" odhaczam kontakty służbowe i telefon nie przyjmuje
    > połączeń z tej listy działają jedynie prywatne.

    1. ja bym to rozwiązał czarną listą od godziny - do godziny.
    2. nie mam bladego pojęcia czy i jak to będzie działać na 2 simach w
    androidzie
    3. w telefonie za 13 usd który ma 2 simy, można z menu wyłączyć jednego
    z simów i już się nie dodzwonią.
    4. możesz mieć telefon z 1 kartą a z firmowej przekierowywać na prywatny
    w godzinach....

    ToMasz