  • 1. Data: 2014-02-06 21:24:24
    Temat: Ciekawostka: nowy play24 rozpoznaje telefony
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    Witam

    mam rodzinę "w playu" i robię za jelenia który dba o doładowania, taryfy
    itp. Zalogowałem się na tą nową stronę i widzę ze strona "wie" że mam
    sgs2. niby nic dziwnego, bo kiedyś tam logowałem się z telefonu. ale
    patrze dalej. następny telefon nokia, samsung sonyericsson, myfon,
    motorola F3 (mają fotografię telefonu!) i telefon mojego syna (pisałem o
    nim kiedyś, model z ebaya za 13 usd) też rozpoznany jako DONOD! Zgadza
    sie!!!!
    Skąd skubańce wiedza jakimi się posługujemy telefonami? 3modele z 7
    wogóle nie wiedzą co to GPRS!

    ToMasz

  • 2. Data: 2014-02-06 21:33:29
    Temat: Re: Ciekawostka: nowy play24 rozpoznaje telefony
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-06 21:24, ToMasz pisze:

    > Skąd skubańce wiedza jakimi się posługujemy telefonami? 3modele z 7
    > wogóle nie wiedzą co to GPRS!

    IMEI - wysyłane z reguły przed każdą próbą zestawienia połączenia
    wychodzącego.

  • 3. Data: 2014-02-06 21:41:02
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > IMEI - wysyłane z reguły przed każdą próbą zestawienia połączenia
    > wychodzącego.

    Powiem więcej. Przed każdą próbą czegokolwiek :-) Nawet odbierania
    połączenia.

  • 4. Data: 2014-02-06 21:44:44
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 06 Feb 2014 21:24:24 +0100, ToMasz
    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    >Skąd skubańce wiedza jakimi się posługujemy telefonami?
    Z analogicznego źródła do tego, z którego Twój operator internetu wie
    jakiego sprzętu używasz do łączenia się z netem :)

    WAM
    --
    www.wpolskichgorach.pl
    www.spanienamazurach.pl

  • 5. Data: 2014-02-06 21:50:09
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Thu, 6 Feb 2014 21:41:02 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > Powiem więcej. Przed każdą próbą czegokolwiek :-) Nawet odbierania
    > połączenia.

    Biorąc pod uwagę że ustawienia do netu i mms przysyła zaraz po zalogowaniu
    się do sieci (nowym sprzętem) to raczej przy samym logowaniu do sieci.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 6. Data: 2014-02-06 22:25:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2014-02-06 21:41, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek" <m...@t...waw.pl> napisał w

    > Powiem więcej. Przed każdą próbą czegokolwiek :-) Nawet odbierania
    > połączenia.

    W Play ani jedno ani drugie nie jest tak oczywiste ;-)

  • 7. Data: 2014-02-06 22:36:52
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-02-2014 21:24, ToMasz pisze:
> [...]
    > sie!!!!
    > Skąd skubańce wiedza jakimi się posługujemy telefonami? 3modele z 7

    ojej getne.pl tez wie jaki masz telefon.

  • 8. Data: 2014-02-06 22:37:08
    Od: K <...@...c>

    W dniu 06-02-2014 21:33, Maciej Bebenek pisze:

    > IMEI - wysyłane z reguły przed każdą próbą zestawienia połączenia
    > wychodzącego.

    a getne.pl?

  • 9. Data: 2014-02-06 23:03:30
    Od: dizel <x...@x...xx>

    <n...@n...neostrada.pl> wrote:

> [...]
    >sie!!!!
    >Skąd skubańce wiedza jakimi się posługujemy telefonami? 3modele z 7

    po imei, można by to sprawdzić zmieniając w telefonie imei ale w
    Polsce jest to nielegalne. Zresztą jakoś tak nie dokładnie z tymi
    modelami telefonu bo mam kilka nr podpiętych i na przykład nokię c1-01
    co prawda zakupioną za granicą rozpoznaje jako nokia c3-01, albo nokia
    100 rozpoznaje jako nokia 1000.
    Swoją drogą ta funkcjonalność jest tak potrzebna że nie wiem, przecież
    każdy wie jaki ma telefon, ale widać że ludzie i takimi rzeczami się
    brandzlują. Wcześniejsza wersja była najlepszym systemem zarządzania
    online ze wszystkich opów w PL, a teraz zrobili jakiąś kupę i jeszcze
    się tłumaczą że tak im wyszło z badań marketingowych. Więc są dwie
    możliwości:
    albo ludzie coraz bardziej idiocieją i podoba im się taki styl na
    stronach www
    albo play zwyczajnie kłamie i o coś innego im chodziło
    Najpewniej to drugie bo pewnie logowanie do starej wersji powodowało
    od razu zaptyanie o stan pakietów, konta itd, obciążało system za
    bardzo, teraz w nowej wersji to dopiero po dodatkowym kliknięciu masz
    te informacje, ale opcja doładowania jest dostępna od ręki, ciekawe,
    nie znasz stanu konta ale proponują ci doładowanie od razu za 50pln,
    żenada.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2014-02-07 00:11:17
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "K" napisał w wiadomości grup

    >ojej getne.pl tez wie jaki masz telefon.

    wie jak ogladasz ich strone z telefonu.
    A tu kolega zadnej strony nie ogladal ...

    J.