  • 1. Data: 2014-02-06 00:41:19
    Temat: Samozapłon iPhone 5C - 14-latka poparzona
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    http://technowinki.onet.pl/smartfony/samozaplon-ipho
    ne-5c-14-latka-poparzona/p57p0

    Historie o wybuchających akumulatorach różnych urządzeń mobilnych znane
    są od lat i chociaż takie wypadki rzadko powodują nawet lekkie
    obrażenia, to wywołują emocjonalne reakcje wśród komentatorów.

    Nic dziwnego, w końcu sprawa dotyczy sprzętu, z którym zwykliśmy
    przebywać w bliskim kontakcie i nikomu nie uśmiecha się wizja
    niewielkiej nawet eksplozji w okolicach kieszeni spodni.

    --
    animka

  • 2. Data: 2014-02-06 08:59:00
    Temat: Re: Samozapłon iPhone 5C - 14-latka poparzona
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2014-02-06 00:41, animka pisze:
> [...]
    > przebywać w bliskim kontakcie i nikomu nie uśmiecha się wizja
    > niewielkiej nawet eksplozji w okolicach kieszeni spodni.

    Wizja eksplozji w okolicach głowy jakoś cię nie przeraża.
    Pewnie masz rację.

  • 3. Data: 2014-02-06 11:03:48
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2014-02-06 08:59, trolling tone pisze:

    > Wizja eksplozji w okolicach głowy jakoś cię nie przeraża.
    > Pewnie masz rację.

    Mam trochę doświadczenia w elektronice i jestem gotów zainscenizować
    samozapłon/eksplozję dowolnego telefonu. Oczekuję propozycji od
    producentów telefonów.
    ;)

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 4. Data: 2014-02-06 22:33:51
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    ne-5c-14-latka-poparzona/p57p0

    > Wizja eksplozji w okolicach głowy jakoś cię nie przeraża.
    > Pewnie masz rację.

    Owszem. Ani mnie to grzeje, ani ziębi.

    --
    animka

  • 5. Data: 2014-02-07 00:15:19
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    ne-5c-14-latka-poparzona/p57p0

    > Wizja eksplozji w okolicach głowy jakoś cię nie przeraża.
    > Pewnie masz rację.

    Pewnie nie ma iPhone'a to i się nie boi ;)

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/