  • 11. Data: 2011-03-30 07:07:04
    Temat: Re: NAND flash jaki mają BER
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    > Coś niecoś udało mi się znaleźć:
    >
    > http://www.snia.org/forums/sssi/knowledge/education/
    SSSI_NAND_Reliability_White_Paper.pdf

    > Ale może jednak ktoś miął styczność z fizyczną kostką NAND, i mógłby się
    > jakoś ustosunkować do rozważań teoretycznych w tym dokumencie.

    A ty myslisz ze to co napisalem to wyssalem z palca ? Serwisuje
    urzadzenia znanego producenta ktory umiescil NAND'a jako pamiec programu
    i niestety po roku zaczynaja pojawiac sie BAD'y .

    Tak tak wiem bo pewnie zastosowal gorsze pamieci.
    Zejdz na ziemie jeszcze raz powtorze jak producenci zaczna stosowac
    NANDy jako pamiec boot loadera wtedy mozesz byc pewien ze to co pisza to
    prawda.

  • 12. Data: 2011-03-30 15:33:32
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2011-03-30 09:07, Zakarm pisze:

> [...]
    > urzadzenia znanego producenta ktory umiescil NAND'a jako pamiec programu
    > i niestety po roku zaczynaja pojawiac sie BAD'y .

    Dziękuję, czy mógłbyś podać symbol tej pamięci?

    Maksymilian Dutka