  • 11. Data: 2014-04-27 12:01:23
    Temat: Re: Myszka/klawiatura bezprzewodowa obsługująca dwa pecety na raz?
    Od: mr misio <m...@g...pl>

    Użytkownik Piotr Rezmer napisał:

    > Czy jest szansa zweryfikować ten parametr przed zakupem?

    szukaj specyfikacji myszek przed zakupem :D

    ale mozesz zalozyc wlasciwie, ze jak mysz ma 1000 dpi to i USB rate
    bedzie musiala miec wyzsze.

    np.

    Technical Parameters:
    Resolution: 200 Dpi to 3,200Dpi (5 ranges adjustable)
    Image processing: 368 mega pixels / sec
    Acceleration: 30g
    Tracking speed: 75 inches / sec
    Report rate : 1,000 Hz(4 ranges adjustable)
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    Key response time: 1ms
    160K onboard memory

    http://www.bloody.tw/en/product.asp?cid=1&scid=&id=1

    http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

  • 12. Data: 2014-04-27 13:03:04
    Od: Na przykład Jan Kowalski <o...@m...com>

    W dniu 2014-04-27 01:32, mr misio pisze:

    > Bo myszki dla graczy maja wieksza czestotliwosc komunikacji, wiec moze
    > byc to tlumione w KVM (celowo lub niecelowo).
    >
    > Standard probkowania USB to 125Hz,
    > a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate
    Ale USB to konkretny protokół którego żadne widzimisie producenta myszki
    nie zmieni. Co najwyżej KVM może nie radzić sobie z przesłaniem większej
    ilości informacji ale to raczej jego problem a nie myszki.

  • 13. Data: 2014-04-27 13:34:58
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    mr misio pisze:

    > Standard probkowania USB to 125Hz,
    > a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

    Wygląda na to, że częstotliwość jest określana przez OS, najwyżej mysz
    nie będzie w stanie jej obsłużyć jeśli będzie zbyt wysoka. Znalazłem
    opisy jak zmienić częstotliwość (zabawa z driverami). Są też programy
    (mouserate.exe) do odczytu częstotliwości.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2014-04-27 14:01:41
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    mr misio pisze:
    > Bo myszki dla graczy maja wieksza czestotliwosc komunikacji, wiec moze
    > byc to tlumione w KVM (celowo lub niecelowo).
    >
    > Standard probkowania USB to 125Hz,
    > a myszki dla graczy maja nawet 1kHz USB rate.

    Znalazłem informację że ich wertykalne myszy Evoluent mogą nie
    współpracować z KVM: http://www.ergovancouver.net/evoluent_comparison.htm

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 15. Data: 2014-04-27 14:15:17
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    Piotr Rezmer pisze:
    > A nie możesz użyć switcha KVM (właśnie szukam godnego polecenia i chyba
    > zdecyduję się na Aten - patrz 2 wątki wyżej) i do niego podłączyć
    > dongle'a od myszki i klawiatury?

    Kilka informacji nt kompatybilności KVM i bezprzewodowych myszy:
    http://www.medengineers.com/blog/?p=122

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 16. Data: 2014-04-27 19:30:57
    Od: Tomasz Stiller <k...@l...eu.org>

    On Sun, 27 Apr 2014 13:34:58 +0200, Piotr Rezmer wrote:

> [...]
    > opisy jak zmienić częstotliwość (zabawa z driverami). Są też programy
    > (mouserate.exe) do odczytu częstotliwości.

    Nie każdy Windowsem żyje ;)

    Tomek

  • 17. Data: 2014-04-27 19:40:06
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    /.../
    > Mogę jeszcze pomyśleć o czymś takim jak serwer VNC na pececie
    > dającym sygnał do HDTV i obsługę go przez VNC client na pececie
    > przy biurku... Oba pecety są w tym samym LAN, więc nie ma problemu.
    blututh i smartfon i soft

  • 18. Data: 2014-04-27 19:41:32
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > Mamy dwa pecety - chcemy je obsłużyć z jednego kompletu mysz/klawiatura.
    > Typowy przewodowy przełącznik chcemy zastąpić rozwiązaniem bezprzewodowym.
    > Wyobrażam sobie jakiś mały guzik/suwak na spodzie myszki którym przerzucałbym
    > ją między dwoma, wcześniej sparowanymi pecetami.
    > Czy ktoś widział coś takiego?

    Zdalny pulpit.