  • 11. Data: 2014-04-30 12:34:19
    Temat: Re: Mozil
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris94" napisał w wiadomości
    Dnia Tue, 29 Apr 2014 09:57:57 +0200, AL napisał(a):
    >Faktycznie, bardzo fajna i pomysłowa reklama :)

    Pomyslowa ... ale kiedy oni przylaczaja jakies rury do tego ?

    J.

  • 12. Data: 2014-04-30 14:44:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "vicent" napisał w wiadomości
    >Dopiero co reklamował Play, a teraz zachwala Tmobile, to męska
    >komórkowa dziwka i latem przejdzie do Plusa?

    Nie chcial Play zaplacic za wylacznosc, to przeszedl.

    >Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów,
    >zamiast podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

    Bo tak taniej wychodzi ? :-)

    Pozalowania godny celebryta drogi pewnie nie jest, a w natloku innych
    kosztow jego gaza to w ogole drobne :-)

    J.

  • 13. Data: 2014-04-30 14:48:18
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dizel" napisał w wiadomości grup
    >Prokop zrobił to samo, ale wg mnie to już problem play widocznie tak
    >skonstruowali z nimi umowy że mogli iść do T i reklamować T.
    >Zresztą kto wierzy w te reklamy że taki Mozil ma telefon w play na
    >kartę:) Teraz w T to nie wiem jaką ofertę reklamuje.

    O ofertach Temobilu to ja niedawno cos pisalem.
    Moze on nie ma reklamowac konkretnej osoby, tylko zachecic do
    zajrzenia do salonu/na strone i skuszenia sie na telefon za 99 zl ?

    J.

  • 14. Data: 2014-05-02 07:02:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 28 Apr 2014 21:29:02 +0200, Alf/red/ napisał(a):
    > Ta zmiana barw to ogólny strzał w kolano całej branży, no jeśli
    > celebryta w roku X reklamuje produkt A jaki wspaniały ach och, a w roku
    > X+0,5 bezpośrednią konkurencję ą ę obsługa klienta, to co sobie

    Nastepnym razem siec zaplaci za lojalnosc ... albo i nie :-)

    > marketoidy nadzieją, że tłum przejdzie "za twarzą"? I nikt nie pomyśli
    > "sprzedajna dziwka robi mnie w trąbę"?
    > Czy wyobraża kto sobie, żeby Kondrat zaczął reklamować np. Millennium,

    Jak myslisz - jaki % ogladaczy nie zauwazy ?
    Nie pamietam jaki bank reklamowal, nie mam tam konta ... hm, a moze i
    mam, ale nie skusila mnie tamta reklama, pamietam tylko ze reklamowal.
    Moze i Millenium to bylo :-)

    A jak to mowia - im bardziej bedzie sie mowic o reklamie, tym lepiej
    :-)

    J.

  • 15. Data: 2014-05-02 10:39:28
    Temat: Re: Mozil [X-post warning]
    Od: DJ Abelson(R) <h...@s...org>

    W dniu 2014-04-28 20:21, vicent pisze:
> [...]
    > Dlaczego operatorzy nie polepszają usług i nie obniżają kosztów, zamiast
    > podkupywać sobie jakichś pożałowania godych celebrytów?

    To ten Mozil, co jego mamą jest ta przeglądarka Mozilla?
    Ogulnie - PIENTNO