  • 121. Data: 2011-09-04 14:27:43
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "JanuszR" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:j3si2t$k5u$1@news.onet.pl...
    > To jak z wierzeniami. Wierzący żądają DOWODÓW a więc WIEDZY na to, że ich
    > wierzenia są tylko wierzeniami. Czyli można sobie wymyślić dowolną bzdurę
    > a potem puszyć się, że nie udowodniono im, że to bzdura. Problem z
    > dowodzeniem jest taki, że musi opierać się na wiedzy. Jeżeli wiedzy nie ma
    > mogę się puszyć, że nauka nie udowodniła mi nie istnienie Tolkopa,
    > cokolwiek to znaczy.
    >
    > JanuszR

    A jesteś pewny że nie istnieje ? ))

  • 122. Data: 2011-09-04 14:43:43
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.09.2011 00:23, kogutek pisze:
> [...]
    [...]
    Tnij cytaty, co?

    > Skąd mam wziąć wiarygodne źródło jak go nie ma.
    To ciekawe czemu nikt tego nie przebadał? Przecież można by sprzedawać
    specjalne urządzenia leczące ból w oficjalnym obiegu za grubą kasę... To
    może jednak nie działa lepiej od placebo?

    > Jak będzie Cie bolał kręgosłup,
    > bark, nadgarstek, kolano. To przypnij sobie pzrez ubranie w okolicach bojącego
    > miejsca dwa magnesy.
    Następnym razem przyłóż po prostu dłoń do bolącego miejsca, drugą
    skieruj w niebo i powtarzaj "przeszło, przeszło, nie ma bólu, nie ma
    bólu" i skup się na energii przepływającej do bolącego miejsca. Po
    chwili poczujesz ciepło tej energii i przestanie boleć.[*]

    Sugestia w kwestii bólu jest zadziwiającą sprawą - ile to było badań nad
    tym jak wpływa na działalność przeciwbólową forma podania,smak, kolor,
    czy kształt placebo. Ba, istotnie wpływają nawet niewerbalne sygnały od
    podającego lek - dlatego właśnie przeprowadza się "podwójnie ślepą próbę".

    [*] co ciekawe nijak nie działa na bóle migrenowe

    > Zyskasz najbardziej wiarygodne źródło.
    Dowody anegdotyczne nie są wiarygodne. To tak jakby pytać człowieka,
    który wygrał kilka milionów na loterii, czy warto grać.

    > W przypadku azbestu
    > jak by zwapnienia prowadziły do zmiejszenia się ilości czynnych pęcherzyków
    > płucnych. Tak żeby było ich za mało i człowiek by się dusił to by było
    > wytłumaczenia. Organizm i płuca są przygotowane ta to że coś małego wpadnie i
    > zacznie drażnić. Uruchamia się mechanizm odizolowania czynnika. Otorbi go a
    > potem torbiel zwapnieje. Piasek, opiłki metalu szklany pył zostana otorbione jak
    > azbest i nic się nie dzieje.
    Brak Ci trochę wiedzy na ten temat:
    - piasek, opiłki, etc są większe - są głównie więzione w śluzie
    - azbest jest wyjątkowo cienki - dziesiątki nm - te włókna nie drażnią
    tkanki jako takiej a pojedyncze komórki
    - z racji małych wymiarów włókna azbestu osiadające w płucach idą w miliony

    > Ja nie pisałem że
    > mechanizm jest nieznany. Tylko że nie wiadomo dlaczego akurat azbest.
    Kłamiesz - dokładnie to napisałeś:
    Wiadomo na przykład że
    pewna odmiana azbestu wywołuje raka płuc. Ale nie wiadomo dlaczego.

    > Jak by
    > było wiadomo to potrafili by to leczyć.
    Tak, oczywiście, że wiadomo - azbest jest wyjątkowo odporny zarówno
    mechanicznie jak i fizycznie. W celu leczenia należy go zwyczajnie wyjąć
    z tkanki płucnej. Niestety nie mamy aktualnie technologii, która by na
    to pozwalała.

    Michoo

  • 123. Data: 2011-09-04 14:50:51
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.09.2011 14:23, Marek S pisze:
    > jasne czyli na komórki nie działają fale elektromagnetyczne , a światło to
    > co jest ? tyle ze pasmo jest przez nas odbierane a UV i jego szkodliwość i
    > domniemanie powodowania nowotworów to nie fala elektromagnetyczna ?
    Trzeba było zasugerować od razu promieniowanie gamma. ;)

    Janusz napisał, że PRZY TEJ CZĘSTOTLIWOŚCI jedyne oddziaływanie które wg
    naszej wiedzy może następować to oddziaływanie termiczne. Energia
    niesiona przez mikrofale jest około 100000 razy mniejsza niż ta w
    szkodliwym UV. Dlatego wifi może conajwyżej "nagrzać" pewną objętość a
    UV jest w stanie uszkodzić DNA punktowo.

    Michoo

  • 124. Data: 2011-09-04 14:55:45
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.09.2011 14:19, Marek S pisze:

    > no i następny który wie doskonale , akurat znam jak jest zbudowany aparat do
    > biorezonansu , sam go stosuje i widzę u siebie efekty
    Jeżeli to nie kłamstwo, to wiesz, że te efekty to placebo, prawda?

    > . Ale powiem
    > ciekawostkę, moje dwa psy jeden który odszedł po 14 latach życia co jakiś
    > czas wręcz domagały sie włączenia aparatury i sterczały na specjalnie
    > zrobionych elektrodach . Pies którego trudno zmusić do stania przez 5 minut
    > sterczał Az mu sie nie znudziło .
    A koty kładą się na monitorach a tam podobno jest szkodliwe
    "promieniowanie".

    > a może po
    > prostu nie ma jeszcze fizyki albo fizycy tym sie nie zajmują z powodów
    > wiadomych ?
    Jakie to są te wiadome powody?

    > Nauka juz wszystko odkryła ?
    Nauka wielu rzeczy jeszcze nie odkryła. Ale jeżeli ktoś głosi prawdy
    objawione sprzeczne z tym co odkryła to raczej znaczy, że jest coś nie
    tak a nie, że dokonano rewolucyjnego odkrycia, które wszyscy do tej pory
    maskowali, bo nikt nie chciał nobla. (Tak, wiem, jaszczury im zabroniły.)

    Michoo

  • 125. Data: 2011-09-04 14:56:01
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No przecież napisałeś że znasz jak jest zbudowany aparat do rezonansu. No,
    > rzuć jakiś schemat czy coćby parę fotek wnętrza.
    > --
    > Jacek
    jak tu wstawić schemat ? a poza tym po co ? jest to zespół dwóch rezonatorów
    o zmiennej częstotliwości rezonansu dość ciekawe rozwiązanie i to podłączone
    do elektrod . Jak poczytasz o metodzie R Voll to tez tam sa osobliwości .
    Parametry pomiaru muszą być określone , materiał elektrod tez ma znaczenie .
    A dlaczego może lekarz zdiagnozować pacjenta to nie wiem, ale trafność jest
    duża nie tylko w alergii . A punkty odpowiadają Chińskim akupunktury W Rosji
    , Ukrainie , Białorusi zajmują sie tym lekarze medycyny. często potwierdzają
    swoje badania metodami laboratoryjnymi i trafność jest w granicach 90 %
    Zresztą w tych krajach te metody sa legalne i uważane jako wspomagające
    leczenie . A w Niemczech nawet tamta kasa chorych zwraca za zabiegi i
    lekarze medycyny kierują na Biorezonans ci wyrachowani Niemcy ))) , W sumie
    nie ważne czy to placebo najważniejsze ze działa i jest poprawa zdrowia
    potwierdzana wynikami laboratoryjnymi ( naukowymi ) wiec ... nie każdy myśli
    co chce .

  • 126. Data: 2011-09-04 15:08:54
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > przez mikrofale jest około 100000 razy mniejsza niż ta w szkodliwym UV.
    > Dlatego wifi może conajwyżej "nagrzać" pewną objętość a UV jest w stanie

    teoretycznie tak ale .... nie wiemy w jaki sposób fale elektromagnetyczne
    działają na komórki , nie chodzi o krótkie naświetlanie wysokoenergetyczne
    ale jakieś małe dawki . To może wyjść po kilku pokoleniach komórek a te
    naszych organizmach sie namnażają i obumierają . Ja jestem ostrożny w
    ferowaniu twierdzeń na które nie znamy odpowiedzi . Zycie nieraz nas
    zaskoczyło rożnymi sytuacjami . Raczej jestem najbliżej zdania Sokratesa czy
    Platona " wiem że nic nie wiem" a od siebie dodałem ... ale niektórzy nawet
    tego nie wiedzą ...

  • 127. Data: 2011-09-04 15:18:57
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    >W dniu 04.09.2011 14:19, Marek S pisze:
    >>

    > Jeżeli to nie kłamstwo, to wiesz, że te efekty to placebo, prawda?
    nie palcebo ale naprawde pocomam Ci pisac jak wiesz lepiej .

    > A koty kładą się na monitorach a tam podobno jest szkodliwe
    > "promieniowanie".
    a moze nie dla kotów ? rozmawiałes z kotem moze on lubi ?

    > Jakie to są te wiadome powody?
    Kasa a co innego ?
> [...]
    > a nie, że dokonano rewolucyjnego odkrycia, które wszyscy do tej pory
    > maskowali, bo nikt nie chciał nobla. (Tak, wiem, jaszczury im zabroniły.)
    e tam jaszczury ... a kto daje nobla ? )) Ty jesteś naiwny rozbawiłeś mnie
    .

  • 128. Data: 2011-09-04 15:50:41
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    > Często tak.
    nie czesto tylko bez krytyki wtranzalasz antybiotyki ))

    > Lekarstwo bez działań nieporządanych to albo ściema, albo lek całkowicie
    > nieprzebadany.
    oni piszą wszedzie to samoze wzgldów prawnych przede wszystkim .

    > Nie zrozumiałeś ironii - homeopatia to są takie same koncerny jak te od
    > klasycznych lekarstw. Tyle, że nie mają kosztownego R&D.
    gdzie ty tu widzisz ironie ?

    > A nasuwa mi sie pytanie : Kiedy dowód jest naukowy ? bo są różne dowody
    > tyle
    > Np wtedy, gdy pubmed znajduje dużo artykułów na temat badań klinicznych,
    > dyskusję na temat skuteczności, etc. I to różnych autorów.
    )) aleś naiwny .... kto ma dyskutować

    > A poważany świat ma ich w nosie. Jak to u licha jest, że
    > Chińczycy/Rosjanie na potęgę podrabiają viagrę i jej generyki a nie wydają
    > własnego, jeszcze skuteczniejszego lekarstwa?
    A powazny swiat to kto ? Ameryka ? A nie zauwazyłes ze chinczycy sa super
    potegą ? co mozesz im zrobic ? ekonomiczne sankcje ? a moze atak militarny ?
    Robia podroby sprzedaja na swiecie i kase robia
    i co jest najśmieszniejsze nie wydaja $ na badania . A bardziej skuteczne to
    jakie ? )))))))))

  • 129. Data: 2011-09-04 16:39:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 16:56:01 +0200, Marek S napisał(a):

    > jak tu wstawić schemat ? a poza tym po co ? jest to zespół dwóch rezonatorów
    > o zmiennej częstotliwości rezonansu dość ciekawe rozwiązanie i to podłączone
    > do elektrod

    No nieee... Skoro zespół dwóch rezonatorów to może określisz jakich -
    mechanicznych, akustycznych, elektromagnetycznych, co je pobudza do drgań,
    z jaką częstotliwością drgają, co się robi z energią tych drgań i czemu
    niby sa dwa rezonatory a nie jeden czy dwadzieścia, jak się one mają do
    ludzkiego ciała itd. Pytań mam mnóstwo a trafiłem na znawcę :)
    --
    Jacek

  • 130. Data: 2011-09-04 18:08:41
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

> [...]

    > niby sa dwa rezonatory a nie jeden czy dwadzieścia, jak się one mają do
    > ludzkiego ciała itd. Pytań mam mnóstwo a trafiłem na znawcę :)

    eeeeee nic na ten temat nie napisze bo ... rozgryzałem to z pół roku )) . a
    rezonatory LC ))