    From: "Marek S" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
    Date: Sun, 4 Sep 2011 17:50:41 +0200

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:j4014g$qvq$1@news.onet.pl...

    > Często tak.
    nie czesto tylko bez krytyki wtranzalasz antybiotyki ))

    > Lekarstwo bez działań nieporządanych to albo ściema, albo lek całkowicie
    > nieprzebadany.
    oni piszą wszedzie to samoze wzgldów prawnych przede wszystkim .

    > Nie zrozumiałeś ironii - homeopatia to są takie same koncerny jak te od
    > klasycznych lekarstw. Tyle, że nie mają kosztownego R&D.
    gdzie ty tu widzisz ironie ?

    > A nasuwa mi sie pytanie : Kiedy dowód jest naukowy ? bo są różne dowody
    > tyle
    > Np wtedy, gdy pubmed znajduje dużo artykułów na temat badań klinicznych,
    > dyskusję na temat skuteczności, etc. I to różnych autorów.
    )) aleś naiwny .... kto ma dyskutować

    > A poważany świat ma ich w nosie. Jak to u licha jest, że
    > Chińczycy/Rosjanie na potęgę podrabiają viagrę i jej generyki a nie wydają
    > własnego, jeszcze skuteczniejszego lekarstwa?
    A powazny swiat to kto ? Ameryka ? A nie zauwazyłes ze chinczycy sa super
    potegą ? co mozesz im zrobic ? ekonomiczne sankcje ? a moze atak militarny ?
    Robia podroby sprzedaja na swiecie i kase robia
    i co jest najśmieszniejsze nie wydaja $ na badania . A bardziej skuteczne to