  • 111. Data: 2011-09-04 07:44:06
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Elektrolot" <e...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:4e6323b0$0$2501$65785112@news.neostrada.pl...

    > Możesz podać ile alergenów obejmowało to badanie? Obecnie przecież ilość
    > alergenów jest ogromna.

    O ile mnie pamięć nie myli, byłem przebadany na około 30 alergenów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 112. Data: 2011-09-04 12:02:23
    Temat: Re: Może mi ktoś wyjasnić, jak to działa ?[OT]
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > W przeciwieństwie do całego altmedu, który robi to wszystko za darmo i ma
    > poważne badania kliniczne na poparcie skuteczności.
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Michoo
    nie za darmo bo nie jest finansowany przez np.NFZ ale ok idziesz do lekarza
    i ten przepisuje Ci leki , grzecznie drepczesz do apteki płacisz i zajadasz
    nie czytając w ulotce o skutkach ubocznych . No to tez nie jest za darmo .
    A nasuwa mi sie pytanie : Kiedy dowód jest naukowy ? bo są różne dowody tyle
    ze nie naukowe ))
    ciekawskich odsyłam do Imedis i innych rosyjskich opracowań , Ci maja w
    nosie amerykańskie koncerny farmaceutyczne i na dodatek graniczą z Chinami
    Mongolia .

  • 113. Data: 2011-09-04 12:19:03
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik ""Dariusz K. Ładziak"" <d...@n...pl> napisał w
    wiadomości news:4e612a8a$0$2453$65785112@news.neostrada.pl...
    Użytkownik Mario napisał:

    [...]
    > Możesz też swoje dziecko dawać do znachorki czy kręgarza. Twój wybór.

    Porządny znachor zwykle wie co robi, zaś jedynym zarzutem jaki można
    postawić domorosłym kręgarzom jest ingerencja bez dostatecznego
    rozpoznania - jest wielu kręgarzy - ortopedów, metody nastawiania kręgów
    stosują dokładnie te same tyle że przedtem dokładne badanie przeprowadzą
    (rentgen, USG, rezonans magnetyczny czy co tam jeszcze) i dokładnie
    wiedzą co się w kręgosłupie pokrzywiło.
    Tak więc zły przykład - i znachor i kręgarz stosują metody w jakimś
    stopniu skuteczne, Jak na lekkie zapalenie garda doradził bym ci syrop z
    czarnego bzu na rozgrzanie, syrop z kwiatu malwy na złagodzenie
    podrażnień i czosnek na osłonę przeciwbakteryjną to jest to jak
    najbardziej prawidłowa metoda. I póki nie będę twierdził że cię na bank
    wyleczę to nie ma sprawy - zanim do lekarza dotrzesz to te środki szkody
    nie uczynią a jakiś skutek odniosą (czarny bez naprawdę działa wypotnie,
    malwa naprawdę łagodzi, czosnek naprawdę działa antybakteryjnie). I tak
    działa znachor.

    A te cwaniaki od "biorezonansu" to są zwykli oszuści - metoda o zerowej
    skuteczności (bo nie ma żadnych podstaw fizykalnych), oni dokładnie o
    tym wiedzą - ot, strzygą barany.

    --
    Darek

    no i następny który wie doskonale , akurat znam jak jest zbudowany aparat do
    biorezonansu , sam go stosuje i widzę u siebie efekty . Ale powiem
    ciekawostkę, moje dwa psy jeden który odszedł po 14 latach życia co jakiś
    czas wręcz domagały sie włączenia aparatury i sterczały na specjalnie
    zrobionych elektrodach . Pies którego trudno zmusić do stania przez 5 minut
    sterczał Az mu sie nie znudziło . Dlaczego ? nie wiem
    bardzo mi sie podoba określenie nie ma fizykalnych dowodów ... a może po
    prostu nie ma jeszcze fizyki albo fizycy tym sie nie zajmują z powodów
    wiadomych ? nikomu to nie przyszło do Glowy ? Nauka juz wszystko odkryła ?
    nawet nie potrafią zbudować robota , który by jeździł na deskorolce jak 16
    latek , tylko sa takie dreptaki które ledwo co widza i ledwie drepczą .

  • 114. Data: 2011-09-04 12:23:40
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    > Jasne, literówka

    jasne czyli na komórki nie działają fale elektromagnetyczne , a światło to
    co jest ? tyle ze pasmo jest przez nas odbierane a UV i jego szkodliwość i
    domniemanie powodowania nowotworów to nie fala elektromagnetyczna ? no może
    ja sie nie znam ... inni wiedzą lepiej ))

  • 115. Data: 2011-09-04 12:48:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 14:19:03 +0200, Marek S napisał(a):

    > akurat znam jak jest zbudowany aparat do
    > biorezonansu

    Ach, to może mi wytłumaczysz co tam rezonuje z czym?
    --
    Jacek

  • 116. Data: 2011-09-04 14:09:42
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sun, 4 Sep 2011 14:19:03 +0200, Marek S napisał(a):
    >
    > Ach, to może mi wytłumaczysz co tam rezonuje z czym?
    > --
    > Jacek

    teoretycznie tak a raczej praktycznie ale dlaczego działa to nie wiem .
    Jakie zjawiska biofizyki zachodzą tez nie wiem . Tez nie wiem dlaczego
    działa akupunktura i homeopatia . Natomiast wiem że to działa na 100% i nie
    jest to placebo.

  • 117. Data: 2011-09-04 14:14:20
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 04.09.2011 14:02, Marek S pisze:
    > nie za darmo bo nie jest finansowany przez np.NFZ ale ok idziesz do lekarza
    > i ten przepisuje Ci leki , grzecznie drepczesz do apteki płacisz i zajadasz
    Często tak.

    > nie czytając w ulotce o skutkach ubocznych .
    Od tego zaczynam - to najfajniejsza lektura. Długo lista działań
    nieporządanych (zwłaszcza tych o bardzo rzadkim występowaniu) oznacza,
    że ktoś naprawdę zbiera dane o leku. Lekarstwo bez działań
    nieporządanych to albo ściema, albo lek całkowicie nieprzebadany.

    > No to tez nie jest za darmo .
    Nie zrozumiałeś ironii - homeopatia to są takie same koncerny jak te od
    klasycznych lekarstw. Tyle, że nie mają kosztownego R&D.

    > A nasuwa mi sie pytanie : Kiedy dowód jest naukowy ? bo są różne dowody tyle
    > ze nie naukowe ))
    Np wtedy, gdy pubmed znajduje dużo artykułów na temat badań klinicznych,
    dyskusję na temat skuteczności, etc. I to różnych autorów.

    > ciekawskich odsyłam do Imedis i innych rosyjskich opracowań , Ci maja w
    > nosie amerykańskie koncerny farmaceutyczne
    A poważany świat ma ich w nosie. Jak to u licha jest, że
    Chińczycy/Rosjanie na potęgę podrabiają viagrę i jej generyki a nie
    wydają własnego, jeszcze skuteczniejszego lekarstwa?

    Michoo

  • 118. Data: 2011-09-04 14:23:06
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 03.09.2011 09:14, JanuszR pisze:
    > Oczywiście w domu żadnego kurzu itp. pełna sterylność. Do czasu
    > kiedy postanowiłem spróbować pójść w drugą stronę. Odstawiliśmy leki, w
    > domu pojawił się pies, dywaniki i... chłopak się uodpornił, alergia
    > minęła jak ręką odjął. Mój wniosek jest taki, nie należy przesadzać ze
    > sterylnością, układ odpornościowy młodego człowieka musi się nauczyć
    > działać. Obecny zalew alergii nie pochodzi ze wszechobecnej chemii lecz
    > ze zbyt czystego otoczenia.
    No patrz - i tak się składa, że medycyna konwencjonalna analizuje wpływ
    czynników (i ich braku) środowiskowych na alergie i jedna z torii zakład
    właśnie to co napisałeś. Łącznie z tym, że (o czym już ktoś wspominał)
    jedną z nowszych form leczenia uporczywej alergii są pasożyty jelita.

    Jakby się przyjrzeć składowi preparatów odczulających to też można
    zauważyć pewien wzorzec. Ale to wszystko było badane, są na to wyniki.
    Na biorezonans - nie.

    Michoo

  • 119. Data: 2011-09-04 14:25:05
    Od: Jacek Maciejewski <j...@o...pl>

    Dnia Sun, 4 Sep 2011 16:09:42 +0200, Marek S napisał(a):

    > ale dlaczego działa to nie wiem .
    > Jakie zjawiska biofizyki zachodzą tez nie wiem

    No przecież napisałeś że znasz jak jest zbudowany aparat do rezonansu. No,
    rzuć jakiś schemat czy coćby parę fotek wnętrza.
    --
    Jacek

  • 120. Data: 2011-09-04 14:25:22
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Użytkownik "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> napisał w
    wiadomości news:j3r9t9$qa5$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Trafili dokładnie. Musiałem zweryfikować mój sceptycyzm do tej metody.

    > Z moich obserwacji wynika, że te badania i terapie są skuteczne. Moim
    > dzieciom pomogły.
    >

    > --
    > Pozdrawiam,
    >
    > yabba

    Czyli teoria spisku antynaukowego )) mnie sie podoba pewne równanie
    wiara+wiedza = const . Jak i zadnie Alberta Einstein : Jeżeli zabałaganione
    biurko jest znakiem zabałaganionego umysłu, znakiem czego jest puste biurko?
    i drugi moj ulubiony :
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie
    jestem pewien co do tej pierwszej.
    co zresztą poniektórzy dyskutanci potwierdzili podczas wypowiedzi .