    From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Montowane presudo xenony albo inne cholerstwo
    Date: Tue, 6 Apr 2010 17:59:35 +0200

    Hej.

    Od jakiegos czasu rzuca sie w oczy (bo jak to inaczej nazwac ;P) wysyp
    pojazdow ze zmodyfikowanym oswietleniem.
    Zmodyfikowanym mam na mysli takie gdzie barwa swiatla przypomina te xenonowe
    (nie pamietam temp barwowej) i takie ze wali to wszedzie gdzie popadnie.

    W starych samochodach gdzie klosze nie byly przezroczyste, widac bylo
    wyraznie odciecie i zalamanie wiazki swiatla _/ _/
    coraz czesciej widuje takie samochody z wsadzonymi domniemywam xenonami, bo
    watpie zeby zarowka pseudo ksenon H4 tak walila. Taka lampa swieci bez
    odciecia, calym swoim wypelnieniem.
    Do samochodow z przezroczystym kloszem tez widzialem takie cos montuja, ot
    chocby do golfa IV czy np dzis widzialem w Facie Ducato (poprzedni model).

    Montowane jest to tak patrzac do kloszy standardowych, no bo zeby zrobic to
    profesjonalnie to chyba albo sie nieda albo trzeba by cale lampy wymieniac
    chyba.

    Znawca nie jestem ale jak to sie ma do jakichkolwiek przepisow, pomijajac
    "przeglady".

    No bo takie oswietlenie w zasadzie jest dosc mocno "oczojebne" ;P

    PZDr
    Adam