  • 1. Data: 2012-10-21 13:27:11
    Temat: Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Od: "atna" <a...@w...pl>

    Witam,

    Komputer troszkę wiekowy (ok. 9 lat temu kupiony), karta graficzna ATI
    Radeon 9600 Pro, system - Windows XP profesionalny ze wszystkim
    uaktualnieniami.

    Dzisiaj spróbowałam podłaczyć monitor LCD (kabel sygnałowy włożyłam do tego
    samego gniazda, do którego był podpięty kabel monitora CRT).

    Po włączeniu komputera od razu na monitorze pojawiła się informacja - poza
    częśtotliwością. Nie miałabym szans nawet do biosa wejść.

    Przed podmianą monitora zmieniłam w systemie odświeżanie na 60Hz i
    rozdzielczość na 800x600.

    Gdyby informacja pojawiła się w momencie uruchamiania Windowsa, to
    myślałabym, że coś nie tak z ustawieniami w systemie, ale pojawia się zaraz
    po uruchomieniu komputera.

    Teraz pora na inteligentne pytanie - o co chodzi, co robię źle, co mam
    zrobić, żeby było dobrze?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi (od razu zaznaczę, że jestem zielona).

    Pozdrawiam, Ania

  • 2. Data: 2012-10-21 13:40:20
    Temat: Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Od: "atna" <a...@w...pl>

    * częstotliwością a nie częśtotliwością
    na zbyt długo się do alt przykleiłam ;)

  • 3. Data: 2012-10-21 16:21:03
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    atna pisze tak:

    > Po włączeniu komputera od razu na monitorze pojawiła się
    > informacja - poza częśtotliwością.

    Czy to wyświetlił monitor czy komp? Pewnie menu monitora.

    Może na przyszłość zmień język w monitorze na angielski bo debilne
    polskie komunikaty czasem trudno zrozumieć.

    Wyłącz komp i uruchom go w trybie awaryjnym przez trzymanie F8 podczas
    startu. Potem wejdź do menadzera urządzeń

    %SystemRoot%\system32\DEVMGMT.MSC

    i odinstaluj sterownik karty graficznej. Zrestartuj komp.

    Jeśli to nie pomoże to w trybie awaryjnym zainstaluj sterownik monitora
    i spróbuj zrobić ponownie powyższe.

    --
    Piter

  • 4. Data: 2012-10-21 16:58:23
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 21 Oct 2012 16:21:03 +0200, PiteR napisał(a):

    > Jeśli to nie pomoże to w trybie awaryjnym zainstaluj sterownik monitora
    > i spróbuj zrobić ponownie powyższe.

    I na litość boska, nie postuj na newsy z Outlooka :) To już lepiej przez
    google-news :)
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2012-10-21 17:26:18
    Temat: Re: Monitor LCD - poza częśtotliwością [OT]
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jacek Maciejewski pisze tak:

    > I na litość boska, nie postuj na newsy z Outlooka :) To już lepiej
    > przez google-news :)

    Nie słuchaj tego pana. Google-news = zło!

    ;)

    --
    Piter

  • 6. Data: 2012-10-21 18:57:50
    Temat: Re: [OT] Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek Maciejewski" napisał:

    > I na litość boska, nie postuj na newsy z Outlooka :)

    Z Outlooka nie da się obsłużyć grup dyskusyjnych.
    Z Outlook Expressa i owszem.
    Zresztą brak deklaracji kodowania nie ma nic wspólnego z takim czy innym
    czytnikiem. Po co więc ta krucjata?

    > To już lepiej przez google-news :)

    O tak, google świetnie obsługują deklaracje kodowania. Wręcz
    rewelacyjnie.

    JoteR

  • 7. Data: 2012-10-21 19:12:01
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

> [...]
    >
    > i odinstaluj sterownik karty graficznej. Zrestartuj komp.
    >
    > Jeśli to nie pomoże to w trybie awaryjnym zainstaluj sterownik monitora

    Teraz przeczytaj jeszcze raz post inicjujący wątek. Szczególnie polecam pod
    rozwagę ,,Po włączeniu komputera od razu na monitorze pojawiła się informacja
    - poza częśtotliwością. Nie miałabym szans nawet do biosa wejść".

    [ Got it all wrong, holy man. I absolutely believe in God... ]
    [ And I absolutely hate the fucker. (Richard B. Riddick, "Pitch Black") ]

  • 8. Data: 2012-10-21 21:15:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Przemysław Ryk pisze tak:

> [...]
    > polecam pod rozwagę ,,Po włączeniu komputera od razu na monitorze
    > pojawiła się informacja - poza częśtotliwością. Nie miałabym szans

    hehe no w sumie tak :)

    nie wiemy czy system się ładuje czy stoi to

    -wywaliłbym sterownik jeszcze na starym monitorze
    -podmienił kabel vga na inny
    -wyłamał w kablu piny 11, 12,15

    http://www.theavguide.co.uk/AdvHTML_Upload/vgaplug3.
    jpg

    --
    Piter

  • 9. Data: 2012-10-21 21:26:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    atna pisze tak:

    > Dzisiaj spróbowałam podłaczyć monitor LCD

    napisz jaki jest producent i typ tego monitora

    --
    Piter

  • 10. Data: 2012-10-21 21:38:38
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    PiteR pisze tak:

    > hehe no w sumie tak :)
    >
    > nie wiemy czy system się ładuje czy stoi to
    >
    > -wywaliłbym sterownik jeszcze na starym monitorze
> [...]

    tutaj człowiek ma podobny problem więc wygląda to
    na przerwany kabel vga

    Piter