  • 1. Data: 2012-10-19 19:18:09
    Temat: Problem z dyskiem
    Od: s...@g...com

    Witam,
    mam 2 problemy z dyskiem:
    1. HD Tune pokazuje coś takiego: https://dl.dropbox.com/u/167944/hdtune.JPG
    2. In-Depth analiza Speed Fana pokazuje coś takiego:
    https://dl.dropbox.com/u/167944/speedfan.JPG

    Z opisu atrybutów SMARTa wynika, że jest problem z mechaniką dysku. Tylko teraz
    pytanie - czy mam kupować jutro nowy dysk? Czy obserwować ew. wzrost tego atrybutu?
    Wczoraj mnie coś trąciło, żeby zajrzeć do SMARTa i zauważyłem, że jest 8 nieudanych
    prób, i jak na razie stoi na tym.

    sp33dy

  • 2. Data: 2012-10-20 01:02:16
    Temat: Re: Problem z dyskiem
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 19/10/2012 18:18, s...@g...com wrote:
> [...]
    Wczoraj mnie coś trąciło, żeby zajrzeć do SMARTa i zauważyłem, że jest 8 nieudanych

    Backup. Jak mechanika padnie, to sam już nic nie zrobisz.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 3. Data: 2012-10-20 01:11:39
    Od: s...@g...com

    W dniu sobota, 20 października 2012 01:02:20 UTC+2 użytkownik DooMiniK napisał:
    > Backup. Jak mechanika padnie, to sam juďż˝ nic nie zrobisz.

    Wiem, że jak padnie, to nic nie poradzę. Pytanie tylko, czy kupować już nowy dysk i
    się na niego przenosić? Bo iść jutro do sklepu i go wziąć nie jest dla mnie
    problemem.

  • 4. Data: 2012-10-20 10:17:54
    Od: s...@g...com

    No i czy to np. nie może być problem z taśmą danych, która jest podłączona do tego
    dysku? Jeśli kabel zasilający byłby uszkodzony, to raczej też dugi dysk by wariował.

    sp33dy