    From: "atna" <a...@w...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Monitor LCD - poza częśtotliwością
    Date: Sun, 21 Oct 2012 13:27:11 +0200

    Witam,

    Komputer troszkę wiekowy (ok. 9 lat temu kupiony), karta graficzna ATI
    Radeon 9600 Pro, system - Windows XP profesionalny ze wszystkim
    uaktualnieniami.

    Dzisiaj spróbowałam podłaczyć monitor LCD (kabel sygnałowy włożyłam do tego
    samego gniazda, do którego był podpięty kabel monitora CRT).

    Po włączeniu komputera od razu na monitorze pojawiła się informacja - poza
    częśtotliwością. Nie miałabym szans nawet do biosa wejść.

    Przed podmianą monitora zmieniłam w systemie odświeżanie na 60Hz i
    rozdzielczość na 800x600.

    Gdyby informacja pojawiła się w momencie uruchamiania Windowsa, to
    myślałabym, że coś nie tak z ustawieniami w systemie, ale pojawia się zaraz
    po uruchomieniu komputera.

    Teraz pora na inteligentne pytanie - o co chodzi, co robię źle, co mam
    zrobić, żeby było dobrze?

    Z góry dziękuję za podpowiedzi (od razu zaznaczę, że jestem zielona).

    Pozdrawiam, Ania