  • 1. Data: 2010-04-30 16:33:36
    Temat: Modlin 2010
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Jak by się ktoś wybierał, to niech się zastanowi, i szuka aktualnych
    informacji. Prawdopodobnie wyścigów nie będzie. Bilety są sprzedawane.
    Informacja na bramkach że wszystko OK, ale treningów, do 15 nie było, a
    i zawodów pewnie też nie będzie. Co najwyżej "wyścig" towarzyski.

    To jest "szemrane" info, ale proponuję sprawdzić zanim się zapłaci.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 2. Data: 2010-05-01 18:26:31
    Temat: Re: Modlin 2010
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-04-30 18:33, kakmar pisze:
> [...]
    > i zawodów pewnie też nie będzie. Co najwyżej "wyścig" towarzyski.
    >
    > To jest "szemrane" info, ale proponuję sprawdzić zanim się zapłaci.

    No i się "odbyło" trening w deszczu na 5 moto,wyścig wszystkie klasy
    połączone czyli 5 motocykli,po 4 czy 5 okrążeniach przerwany gdyż
    zmaterializował się olej na torze,jutro się też nie uda "usunąć" plamy
    którego nie da się żadnym sposobem zneutralizować kasa nie chce zwracać
    za bilety:-( Jedynym plusem były KTMy do polatania.

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 3. Data: 2010-05-01 19:24:00
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Monster pisze:

> [...]
    > którego nie da się żadnym sposobem zneutralizować kasa nie chce zwracać
    > za bilety:-( Jedynym plusem były KTMy do polatania.

    Na forum wyścigowym latają niezłe teksty. Ciekawe czy ktoś to rzetelnie
    podsumuje jak opadną emocje.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 4. Data: 2010-05-01 20:10:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "Magic"
    Na forum wyścigowym latają niezłe teksty. Ciekawe czy ktoś to rzetelnie
    podsumuje jak opadną emocje.

    Maciek - nie ma co podsumowywac... Totalna klapa na calej linii, jak polski
    sport motocyklowy.
    Nie bylo zawodow bo padalo. Zaden z zawodnikow nie mial przeciwdeszczowki
    wiec nie dziwie sie ze odpuscili bo obowiazkowe kwalifikacje byly w ulewie.
    Frekwencja to ok 100-150 osob. Uposledzony umyslowo prowadzacy - zapewne
    znany prezenter jakiegos radia. Szkoda ze nie mam licencji bo mialem szanse
    na drugiego vice mistrza Polski zarowno w SS1000, vice mistrza SS600 i to
    nawet jeslibym wystartowalbym na skuterku ochroniarzy.
    Wyscig laczony - wszystkie klasy razem, mialo wystartowac 7 zawodnikow ale
    na starcie stanelo 5-ciu. Dwa moto R1 i chyba R6 szybko oderwaly sie od
    stawki. ale po 4 okrazeniu okazlo sie ze na torze jest plama oleju SIC!!! -
    zgloszona przez zawodnika i niemozliwa do usuniecia :):):).
    Generalnie chodzilo o to zeby wyscig wystartowal i to sedziowie go
    przerwali - wtedy nie trzeba zwracac kasy bo impreza sie odbyla.
    ZENADA

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 5. Data: 2010-05-02 08:27:41
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    > Monster pisze:

    > Na forum wyścigowym latają niezłe teksty. Ciekawe czy ktoś to rzetelnie
    > podsumuje jak opadną emocje.

    Możesz podać linka?

  • 6. Data: 2010-05-02 19:43:39
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Marcin N pisze:

    > Użytkownik "Magic" <m...@w...pl> napisał w wiadomości grup

    > Możesz podać linka?

    http://www.wyscigi.motogp.pl/showthread.php?p=140107
    #post140107

  • 7. Data: 2010-05-03 20:15:56
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > :):):). Generalnie chodzilo o to zeby wyscig wystartowal i to sedziowie
    > go przerwali - wtedy nie trzeba zwracac kasy bo impreza sie odbyla.

    Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    --
    Grzybol

  • 8. Data: 2010-05-03 21:23:41
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "Grzybol"
    Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    Przestaniemy jak zaczniesz wycinac cycaty - i choc troche sie ogarniesz
    chlopaku...
    bo pewne tematy sa naprawde poza konkursem
    a co za duzo to nawet czlowiek nie przyswoi.

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 9. Data: 2010-05-03 22:52:12
    Od: Arni <n...@s...org>

    Tytus pisze:
> [...]
    > chlopaku...
    > bo pewne tematy sa naprawde poza konkursem
    > a co za duzo to nawet czlowiek nie przyswoi.

    ale przeciez on musi miec czytelników, tak jak kazdy troll.
    Inaczej nie zmieniał by ciagle adresów i nie wylaziłby mi z wora.
    I nie siedzialby na takim "pedalskim forum pełnym ciot" czyli na preclu
    z ktorego sie tak wysmiewa. No ale musialby miec choc ociupinke
    konsekwencji w dzialaniu
    Żegnaj laleczko

    --
    Arni Toruń