  • 1. Data: 2010-04-30 12:44:51
    Temat: suzuki xf 650 freewind brak iskry
    Od: "biba24" <b...@v...pl>

    Witam

    Jak w temacie suzuki xf 650 z 2000 roku brak iskry. Moduł elektroniki
    sprawny sprawdzałem na innym moto,bezpieczniki połączenia kablowe ,cewka tez
    ok. Moze ktos miał podobny problem?????

    Krzych

  • 2. Data: 2010-04-30 12:46:11
    Temat: Re: suzuki xf 650 freewind brak iskry
    Od: n...@s...com

    On Fri, 30 Apr 2010 14:44:51 +0200, "biba24" <b...@v...pl> wrote:

> [...]
    >sprawny sprawdzałem na innym moto,bezpieczniki połączenia kablowe ,cewka tez

    Czujnik polozenia walu ?

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 3. Data: 2010-04-30 13:04:44
    Od: "biba24" <b...@v...pl>

    Da się to jakoś sprawdzi za pomocą miernika czy musze rozebrać pokrywę i
    dopiero w tedy?????.

    Krzych

  • 4. Data: 2010-05-04 05:42:11
    Od: n...@s...com

    On Fri, 30 Apr 2010 15:04:44 +0200, "biba24" <b...@v...pl> wrote:

    >Da się to jakoś sprawdzi za pomocą miernika czy musze rozebrać pokrywę i
    >dopiero w tedy?????.

    Prawdę mówiąc to nie wiem. :(

    pozdr
    newrom

  • 5. Data: 2010-05-04 11:19:18
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    biba24 napisał(a):
    > Da się to jakoś sprawdzi za pomocą miernika czy musze rozebrać pokrywę i
    > dopiero w tedy?????.

    Serwisowke trza dorwac i pewnie czujnik ma jakies wartosci rezystancji
    podane. Bo to cewka jest jesli dobrze pamietam duzego deera.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2010-05-04 21:18:33
    Od: "biba24" <b...@v...pl>

    Czujnik sprawdziłem na podstawie sprawnego z innego motorka, tez moduł
    mitsibishi..

    Podejrzenie pada na stator gdyż generuje bardzo małe napięcie jakieś 500mV
    AC

  • 7. Data: 2010-05-11 10:14:21
    Od: "biba24" <b...@v...pl>

    ma ktoś może manuala do tego motocykla???