  • 1. Data: 2010-04-30 11:12:01
    Temat: Pogrzeb Taty i prośba.
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Witek.
    Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata. Motocyklem
    zaczął jeździć mając 7 lat, wtedy to była jakaś WL z koszem, potem
    Villersy, Nortony i co tam jeszcze z UNRY do nas przypływało - mój
    dziadek woził nimi pocztę. Męczył tez SHL-ki i WFM, aż kupił swój
    ukochany motocykl, Victorie 350. Przerobił jej zawieszenie, dopieszczał
    silnik, przechodził jak każdy problemy z puchnącymi tłokami. Sprzedał ją
    dopiero gdy ja miałem się urodzić i trzeba było kupić samochód. I tak na
    długie 32 lata rozstał się z 2 kołami, do czasu, gdy nie mogąc już
    słuchać jego nostalgiczno-melancholijnego marudzenia otworzyłem Świat
    Motocykli i wyszperałem mu XJ600S. Po dwóch latach zmieniliśmy ją na BMW
    i tak sobie z nami pomykał - do Różańskich, na Pierniki, TBSZ i
    Felkowski. Miesiąc temu topił z nami Sukę, już po rekonwalescencji, bo
    od pół roku walczył z rakiem. Zabrał się z tego świata tak jak żył,
    szybko i na temat, bez zbędnych ceregieli. Przeżył 74 lata.

    Pogrzeb Taty jest w piątek, 7 maja, na Cmentarzu Bródnowskim w
    Warszawie. Msza rozpoczyna się o 14 w drewnianym kościele - tym samym co
    na pogrzebie Griszy. Jeśli możecie, serdecznie zapraszam na motocyklach,
    bo chciałbym byście eskortowali urnę w drodze z domu na cmentarz. Wg
    prognozy na accuweather ma nie padać, zrobimy specjalny stelaż na urnę i
    zawiozę Tatę ostatni raz Mustangiem, mam nadzieję w Waszej asyście.
    Odległość jest niewielka, w 15 min powinniśmy się wyrobić, więc
    zapraszam ok 13 na ul. Nad Potokiem 7, skąd ok 13.30 ruszymy. Tacie
    będzie bardzo miło, o mnie i całej naszej rodzinie nie wspominając.

    W razie potrzeby tel do mnie - 602 215 880.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 2. Data: 2010-04-30 12:29:16
    Temat: Re: Pogrzeb Taty i prośba.
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-04-30 13:12, Magic pisze:
    > Witek.
    > Jak niektórzy już wiedzą, 23 kwietnia odszedł mój Tata.

    Serdeczne kondolencje oczywiscie.

    Na "pocieszenie": posiadanie _takiego_fajnego_ Taty bylo czyms
    specjalnym, darem, czego wielu (wiekszosci?) - w tym i mnie - nie bylo
    dane. Pamietaj o tym.

    --
    pozdr
    pj

  • 3. Data: 2010-05-03 20:14:54
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "(pj)" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    news:hreiep$7fs$2@news.task.gda.pl... W dniu 2010-04-30 13:12, Magic pisze:
> [...]
    > darem, czego wielu (wiekszosci?) - w tym i mnie - nie bylo dane. Pamietaj

    Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    --
    Grzybol

  • 4. Data: 2010-05-03 20:33:06
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On 3 Maj, 22:14, "Grzybol" <M...@w...pl> wrote:

    > Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    A kim jestes?

    --
    Artu / Kef

  • 5. Data: 2010-05-04 08:18:31
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc :)

> [...]
    >
    > Czy moglibyście przestać wyciągać mi tego jełopa z wora ? Sękju.

    Kolego... czytasz czasem co i gdzie piszesz?

    To nie watek do glupich dygresji.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 6. Data: 2010-05-04 10:37:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    W dniu 2010-05-03 22:33, Kefir pisze:

    > A kim jestes?

    Typowy twór internetowy - nikt go nie widzial, nie jezdzi na zadnym
    motocyklu, a jedyne co ma do napisania to bluzgi i legendy urbana

    Workowy po prostu

  • 7. Data: 2010-05-04 10:52:37
    Od: Odys <o...@t...pl>

    > Pogrzeb Taty jest w piątek, 7 maja, na Cmentarzu Bródnowskim w
    > Warszawie. Msza rozpoczyna się o 14 w drewnianym kościele - tym samym co

    Kondolencje i przeprosiny ze nie będę mógł być obecny w tym dniu.

    Odys
    ---
    XLH 883 ( Grupa Lublin )

  • 8. Data: 2010-05-04 15:23:33
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    k.googlegroups.com...

    > Kolego... czytasz czasem co i gdzie piszesz?

    Czytam czasem. ... kolego...

    > To nie watek do glupich dygresji.

    Dlaczego niby? Wątek dotyczący śmierci 74-letniego człowieka jest gorszy od
    wątku dotyczącego gwałcenia przez katolickiego księdza małoletniej
    dziewczynki? Czy lepszy? Bo nie bardzo rozumiem...

    > Pozdrawiam,
    > Tomek

    Ja również

    --
    Grzybol

  • 9. Data: 2010-05-04 15:32:25
    Od: zuzka600f <z...@o...pl>

    Czesc ,

    On 4 Maj, 17:23, "Grzybol" <M...@w...pl> wrote:
> [...]
    > wątku dotyczącego gwałcenia przez katolickiego księdza małoletniej
    > dziewczynki? Czy lepszy? Bo nie bardzo rozumiem...

    Nie, jest rownie "dobry", dlatego tak samo widze twoja wypowiedz w obu
    tych watkach. Tutaj z racji braku zadymy bardziej sie rzuciles w oczy.
    Widze, ze tytuly czytasz, ale w sytuacji to postawic sie nie
    potrafisz.

    Skoro rodzice ci nie wpoili odrobiny wyczucia sytuacji, to net cie
    tego nie nauczy. Ja w kazdym razie nie zamierzam tracic na to czasu.
    Moze kiedys po prostu to zrozumiesz.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 10. Data: 2010-05-04 15:36:57
    Od: "Grzybol" <MagicRobi?@wp.pl>

    Użytkownik "zuzka600f" <z...@o...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]
    > Skoro rodzice ci nie wpoili odrobiny wyczucia sytuacji, to net cie
    > tego nie nauczy. Ja w kazdym razie nie zamierzam tracic na to czasu.

    Widzisz chłopczyku, to Ty niestety nie zrozumiałeś dygresji. Magic
    zrozumiał...

    --
    Grzybol