  • 11. Data: 2013-11-14 12:20:19
    Temat: Re: Modem UPC + FTP
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Prosta zależność jako zew. IP ustawiamiamy 0.0.0.0 a nie takie jakie nam
    > daje UPC

    Dzieki za odpowiedz. U mnie niestety:
    "Illegal IP address (range from 1 to 254)" - Tak twierdzi modemo-router
    Thomsona z UPC.
    Mam tak:
    UPC -> Thomson, w DMZ wpisany nastepny router-switch-ftp, ktorym jest ->
    Asus RT-N16 -> (m.in.) dysk na USB sluzacy za FTP

    Z firefoxa (ode mnie z domu): ftp://89.72.xxx.xxx dziala znakomicie
    Oczywiscie lokalnie 192.168.itd tez.
    Z poza domu nie ma odpowiedzi.
    Strona do testowania portow twierdzi, ze 21 jest otwarty od UPC az po
    moj ostatni router
    FileZilla (ode mnie z domu) nawiazuje polaczenie, po czym konczy zabawe
    slowami:
    (...)
    Odpowiedź 200 Switching to Binary mode.
    Polecenie: PORT 89,72,xxx,xxx,19,240
    Odpowiedź 500 Illegal PORT command.
    Polecenie: PASV
    Odpowiedź 227 Entering Passive Mode (192,168,0,14,117,206)
    Zamiast tego zostanie użyty adres serwera.
    Polecenie: LIST
    Błąd: The data connection could not be established: ETIMEDOUT -
    Connection attempt timed out
    Błąd: Przekroczony czas oczekiwania na połączenie
    Błąd: Nie udało się otrzymać listy katalogów

    Jesli cos jest w DMZ, to rozumiem, ze gole i wesole powinno byc widoczne
    w sieci z zewnatrz ze wszystkimi tego konsekwencjami.
    No i juz skonczyly mi sie pomysly, wszelkie przekierowania portow,
    trigger port z czy bez DMZ tez niczego na lepsze nie zmieniaja.
    Heeelp...

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 12. Data: 2013-11-14 13:29:03
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pawel O'Pajak nabazgrał(a):

    > Powitanko,
    > Dzieki za odpowiedz. U mnie niestety:

    http://www.webpagescreenshot.info/i3/5284c1587a6849-
    83740920

    Jak nie pomoże to może coś po stronie Asusa jeszcze jest nie tak ??

    ps. Screen przykładowy z netu więc się nie czepiać :) teraz jest minimalnie
    inne menu ale założenia są te same.

  • 13. Data: 2013-11-14 18:50:52
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > ps. Screen przykładowy z netu więc się nie czepiać :) teraz jest
    > minimalnie inne menu ale założenia są te same.

    No to pozamiatane:-( U mnie niestety w tej zakladce jest tylko port
    forwarding - tabelka 192.168.0.x (i tylko ten x mozna zmienic), dalej
    start port, end port i TCP/UDP/Both. Nic wiecej:-(
    Zeby tak sie dalo firmware shackowac, tylko tu nawet opcji wgrywania
    firmware nie ma.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2013-11-14 20:35:30
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 14 Nov 2013 18:50:52 +0100, Pawel O'Pajak napisał(a):

> [...]
    > start port, end port i TCP/UDP/Both. Nic wiecej:-(
    > Zeby tak sie dalo firmware shackowac, tylko tu nawet opcji wgrywania

    Mozesz zglosic awarie, przyjdzie serwisant, wtedy za flaszke czy w inny
    sposob go przekonac, zeby ten gowniany modemorouter Thomsona wymienil. Maja
    chlopaki techniczna mozliwosc instalacji Cisco, ale to jest tylko dla
    "lepszych" klientow czyli firm. Niemniej da sie dogadac przy odpowiednim
    bajerze ;-)

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 15. Data: 2013-11-19 19:58:11
    Od: Pawel O'Pajak <o...@i...pl>

    Powitanko,

    > Cisco, ale to jest tylko dla
    > "lepszych" klientow czyli firm.

    I tak sie tez stalo. Moze nie jestem lepszy, ale z pewnoscia bylem
    upierdliwy;-) Po wymianie na Cisco wszystko dziala jak trzeba. No moze
    nie wszystko, ale FTP z pewnoscia. To samo moglem sobie wpisywac w
    Thomsona do usr* smierci.
    Dzieki wszystkim za pomoc.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa