  • 1. Data: 2013-10-12 18:48:22
    Temat: problem z Intel WiDi i lenovo T420
    Od: Jacek Klepak <k...@m...com>

    Cześć,

    Nie wiem czy to dobra grupa, problem trochę po omacku namierzam. Czy
    komuś udało się kiedykolwiek odpalić Intel WiDi używając Lenovo T420 i
    np. telewizora Toshiba TL938 który ma wbudowany WiDi adapter?

    Ewentualnie jakimkolwiek komputerem z jakimkolwiek telewizorem z
    wbudowanym WiDi (nie poprzez zewnętrzny dongle, bo to zdaje się działa
    bez problemu)

    Coś, poza najnowszymi sterownikami i wstępną konfiguracją WiFi w TV
    należy zrobić?

    Wszystkie sterowniki zgodnie z zaleceniami Intela zainstalowane w
    odpowiedniej kolejności, narzędzie WiDi także. Niestety, telwizora nie
    widzi, nawet jak stoi komputer 10 cm od telewizora. Próbowałem różnych
    wersji. Nic. TV jest widziany jako renderer DLNA więc sieciowo i w
    wyższej warstwie niż WiDi działa wszystko okej.

    Internet w tej sprawie zadziwiająco mało podpowiada...

    Anyone?

    --
    Jacek Klepak