  • 1. Data: 2011-02-05 22:07:21
    Temat: Chłodny i cichy hdd 2.5"
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Mam prośbę o polecenie dysku o pojemności około 500GB 2.5"
    który byłby dość "chłodny" i cichy. Może być wolny.
    Potrzebuję go gdyż chciałbym zrzucić moje płyty CD do postaci
    .flac i wgrać na ten dysk i zamontować do jakiegoś
    odtwarzacza multimedialnego.
    Przeczytałem opinię posiadacza odtwarzacza Popcorn C200 (z
    zamontowanym HDD i BD) i twierdził on że dysk się bardzo
    rozgrzewał - dlatego szukam czegoś chłodnego.

    Niestety nie mam rozeznania w dyskach 2.5". Próbowałem coś
    znaleźć na stronie silentpcreview ale tam skupiają się
    głównie na głośności pomijając temperatury.
    Czy dyski 2.5" są na ogół chłodniejsze od 3.5" czy też wręcz
    przeciwnie?

    Pozdrawiam,
    Marek