  • 371. Data: 2013-04-04 19:53:46
    Temat: Re: Mit zajebistych hamulców w Polonezie
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:47, Artur Maśląg pisze:

    > Znaczy pijesz do stwierdzenia:
    > <cite>
    > Coś takiego jak "polska motoryzacja" nie istnieje i nigdy nie istniało.
    > </cite>
    > Chcesz czy nie - Warszawy, Syreny, Fiaty maści różnej, Polonezy itd.
    > to jednak polska motoryzacja. Ruska Pobieda to też w sumie jakiś

    ROTFL. Mniej więcej tak polska jak Fiat 500, Nexia, Lanos, Nubira czy
    Astra. Toż to słynne na cały świat polskie legendy!

    > hamerykański Chevrolet. Polscy inżynierowie się od cholery przy tym
    > wszystkim narobili, by jakoś to unowocześnić, dostosować do wymagać

    Żeby się czasem nie przepracowali. Szczególnie jak trzeba było ciąć
    koszty i wywalać "zbędne detale",

    Pozdr.

  • 372. Data: 2013-04-04 19:54:46
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 19:47, masti pisze:

    > przecież napisałem Ci 2 proste pytania. Za trudne?

    g.. zrozumiałeś, bo nie umiesz czytać. Kluczowym jest słowo
    "PRZESZKODA", a metry to już tylko obrazowo.

  • 373. Data: 2013-04-04 19:56:48
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości
> [...]
    >hamerykański Chevrolet. Polscy inżynierowie się od cholery przy tym
    >wszystkim narobili, by jakoś to unowocześnić, dostosować do wymagać

    No wlasnie mam wrazenie ze jakos malo sie narobili.

    silnika nie chcialo im sie ruszac, cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
    czy wloskie bylo najlepsze ?

    J.

  • 374. Data: 2013-04-04 20:02:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 19:53, DoQ pisze:

    > ROTFL. Mniej więcej tak polska jak Fiat 500, Nexia, Lanos, Nubira czy
    > Astra. Toż to słynne na cały świat polskie legendy!

    Legendy PRL-u to zdaje się nie to samo co "polska motoryzacja"
    i "polskie legendy".

    > Żeby się czasem nie przepracowali. Szczególnie jak trzeba było ciąć
    > koszty i wywalać "zbędne detale",

    Wiele zależało od lat itd. Sporo się narobili - w tym w zakresie
    cięcia kosztów i wywalania "zbędnych detali".

  • 375. Data: 2013-04-04 20:03:37
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 19:56, J.F pisze:

    > No wlasnie mam wrazenie ze jakos malo sie narobili.
    >
    > silnika nie chcialo im sie ruszac, cos z mechanizmow w ogole ruszyli,
    > czy wloskie bylo najlepsze ?

    Pytałeś o Warszawy, Syreny, czy np. Poloneza?

  • 376. Data: 2013-04-04 20:09:33
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:02, Artur Maśląg pisze:

    > Legendy PRL-u to zdaje się nie to samo co "polska motoryzacja"
    > i "polskie legendy".

    Piszę o POLSKIEJ motoryzacji, widzę że nie załapałeś. Celowo wyciągnąłem
    Legendy PRLu gdyż przekłamują rzeczywistość sugerując że samochody w
    nich prezentowane są wytworem polskiej motoryzacji i inżynierii.

    > Wiele zależało od lat itd. Sporo się narobili - w tym w zakresie
    > cięcia kosztów i wywalania "zbędnych detali".

    Skoro zakup gotowego projektu + wdrożenie cięć i kilku zmian postrzegana
    jest jako duma polskiego przemysłu to nie dziwię się że Polska jest i
    będzie nędznym, niewiele znaczącym średniakiem.

    Pozdr.

  • 377. Data: 2013-04-04 20:16:51
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 20:09, DoQ pisze:

    > Piszę o POLSKIEJ motoryzacji, widzę że nie załapałeś.

    O, dziękuję. Może się prześpij. Ja pisałem o tym, co było w programie
    przez Ciebie przytoczonym, czyli:
    "Nie widziałeś programu LEGĘDY PEERELU???"
    Najwyraźniej nie załapałeś :>

    > Celowo wyciągnąłem
    > Legendy PRLu gdyż przekłamują rzeczywistość sugerując że samochody w
    > nich prezentowane są wytworem polskiej motoryzacji i inżynierii.

    LOL - Ty tego programu raczej nie widziałeś :)

  • 378. Data: 2013-04-04 20:17:34
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 04 Apr 2013 19:54:46 +0200 osobnik zwany DoQ napisał:

    > g.. zrozumiałeś, bo nie umiesz czytać. Kluczowym jest słowo
    > "PRZESZKODA", a metry to już tylko obrazowo.

    tak, tak. Mistrzu kierownicy i języka

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 379. Data: 2013-04-04 20:17:54
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-04-04 19:15, J.F pisze:

    > Nie mowie ze nie, ale korzeniami sie nie chwaliles,

    Cóż, to grupa motoryzacyjna, a nie genealogiczna ;)

    > pozostalo przyjac ze jestes z okolic Warszawy :-)

    Trochę słaby argument, choć muszę się przyznać, że urodziłem
    się w DC i od urodzenia trochę mieszkałem. Później to już
    różnie bywało :)

  • 380. Data: 2013-04-04 20:21:42
    Od: DoQ <p...@d...gmail.com>

    W dniu 2013-04-04 20:16, Artur Maśląg pisze:

    > LOL - Ty tego programu raczej nie widziałeś :)

    Widzę że niewygodną resztę pominąłeś, skupiając się na głupim programie
    :) Gratuluję kota z ogonem.

    Pozdr.