  • 51. Data: 2011-01-11 14:32:52
    Temat: Re: Mit o wielkich przebiegach samochodow w DE...
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 13:31, szymo wrote:

    > Dlugaśny link ale nie mogłem się powstrzymać :)
    > Ten mi sie podoba na giełdzie w PL będzie opisany jako sztuka nówka
    > przebieg 50.000 :)

    Jakim cudem fotel kierowcy jest taki ladny?

    Kamil

  • 52. Data: 2011-01-11 14:37:53
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 13:32:52 +0000, kamil wrote:

    >Jakim cudem fotel kierowcy jest taki ladny?

    Bo to Mercedes - wiesz za co placisz :-)

    J.

  • 53. Data: 2011-01-11 14:43:00
    Od: szymo <s...@w...pl>

    kamil pisze:

    > Jakim cudem fotel kierowcy jest taki ladny?

    a widziałeś kierownicę ? wyślizgana jak nary Małysza :)

  • 54. Data: 2011-01-11 16:44:47
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

    > Jakim cudem fotel kierowcy jest taki ladny?

    Bo to już trzeci ;)
    A zapadnięte reflektory to efekt grawitacji.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

    http://www.przeloty.net <- tanie bilety lotnicze

  • 55. Data: 2011-01-11 17:19:27
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 11/01/2011 15:44, =Marcos= wrote:

    > Bo to już trzeci ;)
    > A zapadnięte reflektory to efekt grawitacji.

    Albo pedu powietrza na autobanie. ;0

    Kamil

  • 56. Data: 2011-01-11 20:21:07
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    W dniu 2011-01-10 20:25, Massai pisze:

    > Tyle że te samochody mają takie ceny, jakich żaden Polak, a już na
    > pewno handlarz - nie zapłaci.

    A dokładnie tu jest pies pogrzebany :)
    Bo oczywiście nie ma przeszkód żeby kupić samochód prawie nowy, ale
    trzeba by zapłacić za niego odpowiednio dużo.
    Tam gdzie rozwinął się rynek _normalnego_ obrotu młodymi samochodami jak
    najbardziej może to funkcjonować tak jak to opisujesz.

    Natomiast ja pisałem o tym co trafia do nas, o tych cenach u naszych
    handlarzy i szansach na kupno prawie nowych samochodów za pół darmo.

  • 57. Data: 2011-01-11 20:51:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "venioo" <p...@o...eu> napisał w wiadomości news:

    > No to super czas. Samochodem bys tej trasy w godzinach popoludniowych (jak
    > ludzie z pracy wracaja) nie pokonal w takim czasie.

    Przez godzinę dojechałem na Tegel spod Frankfurtu, właśnie koło 15.
    Mówisz że 4 razy krótszy dystans jest niemożliwy do zrobienia?

  • 58. Data: 2011-01-11 21:00:15
    Od: PJ <p...@g...com>

    //Bo to Mercedes - wiesz za co placisz :-)

    e tam Opel tez robi dobre siedzenia
    http://tnij.org/opel_taxi
    około 130 tkm rocznie, gdyby miał folie można wziąć i pchnąć w PL jako
    okazje :-)

    P:

  • 59. Data: 2011-01-11 21:06:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 11 Jan 2011 20:51:00 +0100, Cavallino wrote:

    >Przez godzinę dojechałem na Tegel spod Frankfurtu, właśnie koło 15.
    >Mówisz że 4 razy krótszy dystans jest niemożliwy do zrobienia?

    ale wiesz - twoja autostrada o 15 jest pusta (nie dotyczy piatku), a
    my mowimy o trasie przez centrum miasta.

    Tym niemniej kiedys z ciekawosci pojechalem "po przekatnej" ringu i
    czas wyszedl w miare zblizony jak po obwodzie. Nie byl to moze szczyt
    szczytow, ale jednak popoludnie.
    Berlin byl wtedy moze mniej zaludniony i zmotoryzowany.

    J.

  • 60. Data: 2011-01-11 21:14:35
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > ale wiesz - twoja autostrada o 15 jest pusta (nie dotyczy piatku),

    Spora część trasy prowadziła przez autostradę śródmiejską, która nijak pusta
    nie była.
    Zapewne z Lichtenberga też da się do niej dojechać, on nie jest w żadnym
    centrum.