  • 351. Data: 2013-07-11 10:29:40
    Temat: Re: Miszczuf lewego pasa
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-26 22:41, Axel pisze:

    > (a trąbienie i mruganie uważam za chamstwo)

    a ja nie, jak lecę 150km/h i z daleka widzę że ktoś jedzie lewym jakieś
    120km/h to mrugnę mu raz z daleka, drugi raz jak jestem trochę bliżej-
    niestety miszczowie lewego pasa jeśli już decydują się na jego zmianę to
    robią to dopiero jak wyhamuję auto do ich prędkości i siądę na zderzaku
    - mimo że prawy pas od długiego czasu mają pusty, a jak przypadkiem
    zobaczą mrugnięcie to potrafią zjechać wcześniej.

    Lukasz

  • 352. Data: 2013-07-11 10:37:29
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-06-27 00:20, Marek Dyjor pisze:
    > i ja generalnie olewam takich migaczy...
    >
    > jeśłi wyprzedzam na granicy dozwolonej (140 czy nawet wiećej) to
    > spokojnie kontynuje manewr aż do momentu gdy mogę bez redukowania
    > zjechac na prawy. jak ktoś sie chce gonić 170 czy 180 do niech sie
    > dostosuje do innych.
    >
    > co innego jak jadę czymś słabszym wtedy staram sie puiszczać tych co
    > chcą lecieć >130 km/h
    >

    > generalnie jechać trzeba tak aby nie utrudniać innym życia.

    dokładnie tak, mi tam nie przeszkadza jak muszę zwolnić ze 140 do 90 bo
    tir wyprzedza drugiego (o ile faktycznie go wyprzedza) - w końcu tir też
    człowiek ;p
    Przeszkadza mi jednak zwalnianie do 100 czy 110km/h jeżeli kierownik
    przede mną mógłby spokojnie zjechać na prawy pas, przepuścić i nie
    zwalniając jechać dalej

    Lukasz

  • 353. Data: 2013-07-11 13:44:24
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-11 10:29, Użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    > - mimo że prawy pas od długiego czasu mają pusty, a jak przypadkiem
    > zobaczą mrugnięcie to potrafią zjechać wcześniej.

    Wyjaśnisz dlaczego jedziesz lewym a nie prawym ?

    Pozdrawiam

  • 354. Data: 2013-07-11 15:56:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Wyjaśnisz dlaczego jedziesz lewym a nie prawym ?

    Po raz milion pierwszy, bo Tobie się szukać nie chce?

  • 355. Data: 2013-07-11 16:07:20
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-11 15:56, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Po raz milion pierwszy, bo Tobie się szukać nie chce?

    Nie dlatego że mi się nie chce tylko dlatego że śmiać mi się
    chce jak jeden złodziej krzyczy głośno na drugiego złodzieja
    i nawet mu przez myśl nie przejdzie że sporo ludzi zauważa
    kim jest.
    Cały ten wielki i niepotrzebny wątek jest napędzany przez
    inteligentnych inaczej narzekających na innych inteligentnych
    inaczej że zachowali się tak samo jak piszący ale za to wolniej
    jechali. Ciekawy jestem kiedy raczą to wreszcie dostrzec ?

    Pozdrawiam

  • 356. Data: 2013-07-11 16:28:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie dlatego że mi się nie chce tylko dlatego że śmiać mi się
    > chce

    To już Twój problem, tylko dlaczego chcesz zrobić komuś z tego tytułu
    dodatkową robotę?
    W Polsce obowiązuje ruch prawostronny, koniec, kropka.

  • 357. Data: 2013-07-11 18:08:09
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-07-11 13:44, RadoslawF pisze:

    > Wyjaśnisz dlaczego jedziesz lewym a nie prawym ?

    Bo wyprzedzanie prawym pasem jest mniej bezpieczne.
    Chyba że pytasz dlaczego wcześnie zmieniam pas na lewy: dlatego że jak
    zobaczy mnie na prawym to na 100% nie zjedzie, a jak jestem na lewym to
    niektórzy się zorientują i zjeżdżają.

    Lukasz

  • 358. Data: 2013-07-11 18:44:35
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-11 18:08, Użytkownik ddddddd napisał:

> [...]
    > Chyba że pytasz dlaczego wcześnie zmieniam pas na lewy: dlatego że jak
    > zobaczy mnie na prawym to na 100% nie zjedzie, a jak jestem na lewym to

    Ale robisz dokładnie to samo co obszczekiwany przez ciebie osobnik.
    Jedziesz niewłaściwym pasem. To że jedziesz szybciej od niego
    nie jest usprawiedliwieniem.

    Pozdrawiam

  • 359. Data: 2013-07-11 18:47:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-07-11 16:28, Użytkownik Cavallino napisał:

    > To już Twój problem, tylko dlaczego chcesz zrobić komuś z tego tytułu
    > dodatkową robotę?
    > W Polsce obowiązuje ruch prawostronny, koniec, kropka.

    Wytłumacz to osobnikom którzy piszą jak to jadą lewym pasem
    i denerwują się bo podobny "miszcz" jak oni też jedzie
    lewym pasem. A sporo w tym wątku takich "miszczóf lewego pasa"
    się wypowiedziała w sposób jednoznaczny udowadniając że sami też
    jadą niezgodnie z przepisami.

    Pozdrawiam

  • 360. Data: 2013-07-11 18:49:50
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > Wytłumacz to osobnikom którzy piszą jak to jadą lewym pasem
    > i denerwują się bo podobny "miszcz" jak oni też jedzie

    Jeśli o to chodzi to zgoda.
    Choć tutaj jednak widzę delikatną różnicę (życiową powiedzmy), o ile
    delikwent ustępuje bezzwłocznie KAŻDEMU szybszemu.