    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Miszczuf lewego pasa
    Date: Thu, 11 Jul 2013 16:07:20 +0200

    Dnia 2013-07-11 15:56, Użytkownik Cavallino napisał:

    > Po raz milion pierwszy, bo Tobie się szukać nie chce?

    Nie dlatego że mi się nie chce tylko dlatego że śmiać mi się
    chce jak jeden złodziej krzyczy głośno na drugiego złodzieja
    i nawet mu przez myśl nie przejdzie że sporo ludzi zauważa
    kim jest.
    Cały ten wielki i niepotrzebny wątek jest napędzany przez
    inteligentnych inaczej narzekających na innych inteligentnych
    inaczej że zachowali się tak samo jak piszący ale za to wolniej
    jechali. Ciekawy jestem kiedy raczą to wreszcie dostrzec ?