    From: Brooks <d...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: Misja wypadku autobusu ? TVP
    Date: Tue, 5 Oct 2010 03:12:19 -0700 (PDT)

    On Oct 4, 5:57 pm, "Tomy M." <t...@a...com> wrote:

    >     To że media, głównie TV jest "czwartą władzą" w Polsce
    > i jest bardziej polityczna od samego Michnika ... to nie
    > wina Rolickiego.
    >
    > Tomy M.

    Zdaje sie, ze "czwarta wladza" jest ogólnoswiatowym standardem.
    Watergate i amerykanski prezydent Nixon? Podal sie do dymisji w skutek
    dziennikarskiej wnikliwosci.

    Kto ma media ma wladze - podobno.
    Inna kwestia, ze kto ma TVP - przegrywa ponoc wybory.
    TVP ma misje, a przynajmniej takie chce sprawiac wrazenie.
    Jesli chodzi o informowanie spoleczenstwa o waznych dla nas wszystkich
    sprawach, albo zwykla pogon za sensacja to nie wiem czy którekolwiek
    informacje, wiadomosci informowaly o nieprawidlowosciach w cyfryzacji
    kraju?
    Zamiast tego reporterzy wola narazac sie na odstrzelenie na terenie
    wojskowym w Rosji aby sfilmowac cos co sfilmowali juz wczesniej chyba
    setki razy.
    Tylko grupowicze wiedza jak bardzo smierdzacym tematem jest NTC, DVB-
    T, "zniwa" platform cyfrowych. Jak bardzo ta sprawa prosilaby sie o
    sledztwo chociazby dziennikarskie albo komisje sejmowa. Nie mówiac o
    zatrzymaniach dyrektorów, prezesów, innych szefów na przyklad przez
    CBA lub inne "spec" sluzby.

    Brooks