  • 11. Data: 2017-01-26 16:22:46
    Temat: Re: Minister spowodował wypadek
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Minute temu pani premier powiedziala ze czeka na informacje o wypadku i ze maja
    jezdzic tak jak wszyscy.

  • 12. Data: 2017-01-26 16:38:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" napisał w wiadomości
    >Oni nie byli w strefie zagrozenia.

    Tu wszedzie radzieccy szpiedzy i tajni agenci :-)

    Olof Palme tez nie byl w strefie zagrozenia.

    J.

  • 13. Data: 2017-01-26 16:54:27
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2017 o 14:43, Marek pisze:

    > I oczywiście muszą zapierdalac min 2x dopuszczalna.

    Żeby 2x.
    Jak tam 120 średniej osiągnęli na zwykłej drodze, to pruli na większości
    trasy ze 200.

  • 14. Data: 2017-01-26 17:18:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Akurat na Olofie Palme wykonali wyrok bo handlowal bronia i z czegos sie nie
    wywiazal. Inna sprawa ze wtedy i pewno teraz politycy w niektorych krajach jezdza
    tramwajami, metrem, na rowerach. Chodza na zakupy i do kina. A tutaj byle dupek od
    razu chce ochrony i ja dostaje. Kiedys Miller w tv chwalil sie nielegalnie posiadana
    bronia. Wlos mu z glowy nie spadl. W Polsce ochrona za wspolne pieniadze powinna
    przyslugiwac kilku osobom i powiedzmy ze minister od wojska do nich nalezy. Ale jakis
    jego przydupas jak chce isc na dyskoteke i sie boi to za wlasna kase ma wynajac
    ochroniarza.

  • 15. Data: 2017-01-26 17:32:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 26 Jan 2017 14:43:54 +0100, Marek napisał(a):

    > I oczywiście muszą zapierdalac min 2x dopuszczalna.

    To się nazywa "arogancja władzy". Czym większy burak, tym skwapliwiej
    wykorzystuje okruszynę władzy jakiej mu udzielono.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 16. Data: 2017-01-26 17:37:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 26 Jan 2017 07:22:46 -0800 (PST), w
    <b...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Minute temu pani premier powiedziala ze czeka na informacje o wypadku i ze maja
    jezdzic tak jak wszyscy.

    Niezły dowcip.

  • 17. Data: 2017-01-26 17:37:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Żeby 2x.
    >Jak tam 120 średniej osiągnęli na zwykłej drodze, to pruli na
    >większości trasy ze 200.

    Nie da sie pojechac 200 na "zwyklej drodze", przynajmniej przez
    wiekszosc ... czasu.
    Nawet z kogutami.

    A na autostradzie nie trzeba az 200 ...

    J.

  • 18. Data: 2017-01-26 19:34:44
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 26-01-2017 o 17:37, J.F. pisze:

    > Nie da sie pojechac 200 na "zwyklej drodze",

    Dobra - niech Ci będzie "tam gdzie się dało".
    Za taką jazdę każdy inny miałby odebrane prawko bez zbytnich ceregieli.

  • 19. Data: 2017-01-26 19:41:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Dobra - niech Ci będzie "tam gdzie się dało".
    >Za taką jazdę każdy inny miałby odebrane prawko bez zbytnich
    >ceregieli.

    Nie, odbiera sie tylko na terenie zabudowanym. Wystarczy 100/50 czy
    40/20.

    Tzn odbiera sie obligatoryjnie, przy 200 za miastem mozna probowac
    odebrac.
    Przy 200 na autostradzie tez mozna probowac.

    J.

  • 20. Data: 2017-01-26 19:51:24
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder"

    Oni nie byli w strefie zagrozenia. Po to sa troche opancerzeni i maja prawo
    bycia uprzywilejowanymi zeby nie musieli czekac az sie swiatlo na zielone
    zmieni jak ktos do nich z karabinu maszynowego napierdala.
    ---
    Bo Ty oczywiście byś czekał zdygany

    Poza taka sytuacja powinni byc karani jak cala reszta za zlamanie przepisow.
    ---
    Tu nawet nie chodzi o złamanie przepisów, ale o to, że tak jadąc narażają
    wszystkich. I potem będzie jak po Smoleńsku...