  • 21. Data: 2010-10-30 07:52:59
    Temat: Re: Mimo, że jest sucho i pogodnie, to opony letnie już nie trzymają
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > Dlaczego? Ja na zimówkach Goodyear Ultragrip Performance 235x40/R18 bez
    > problemu ponad 200 jechałem. Na prostej się to wiele od letnich nie
    > różniło (taki sam profil), natomiast teraz potestuję na łukach szybkich
    > i wolniejszych.

    Bo czym miałoby się różnić jak się jedzie na wprost. Ale 200 po śniegu to
    już byłby hardkor. Muszę kiedyś spróbować. ;-)

    --
    ignorance is bliss

  • 22. Data: 2010-10-30 10:44:03
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:
    > begin Katanka

    > Zależy jakie letnie i jakie zimowe. O tym nic nie napisałeś.

    Letnie to Continental Conti Sport 2 235x40/R18
    Zimowe to GoodYear Ultragrip Perrformance 235x40/R18

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 23. Data: 2010-10-30 17:31:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > Letnie to Continental Conti Sport 2 235x40/R18 Zimowe to GoodYear
    > Ultragrip Perrformance 235x40/R18

    Mam te same letnie tylko w rozmiarze 225/40/R18. Moim zdaniem to bardzo
    fajne opony i teraz też jeździ się na nich dobrze. Faktycznie, jak
    temperatura spada w okolice 0 to przyczepność jest jakby trochę mniejsza,
    ale i tak jest dobrze. Wątpię, żeby na zimówkach było lepiej. Niestety na
    Twoich zimówkach nie jeździłem, więc bezpośredniego porównania nie mam.

    PS. Twoje CSC2 też mają tendencje do wydawania z siebie smrodu spalonej
    gumy przy szybkich łukach pokonywanych z lekkim uślizgiem?

    --
    ignorance is bliss

  • 24. Data: 2010-10-30 17:46:20
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:

    > PS. Twoje CSC2 też mają tendencje do wydawania z siebie smrodu
    > spalonej gumy przy szybkich łukach pokonywanych z lekkim uślizgiem?

    Niestety nie wiem. Nie lubię bardzo podsterownych. Dlatego nawet jak jeżdżę
    agresywnie, to na granicy przyczepności i raczej nie staram się jej przekraczać.
    Jak tylko przód zaczyna uciekać, to odpuszczam, bo niepewnie się czuję. Dlatego
    pewnie nie czułem spalenizny nigdy.

    Ps. Marzy mi się auto z tylnym napędem. Takim bym się bawił poslizgami :)

  • 25. Data: 2010-10-30 22:07:13
    Od: Przemek V <p...@g...com>

    On 29 Paź, 21:09, "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "jack" <j...@v...pl> napisał w
    wiadomościnews:173a.00000511.4ccb198b@newsgate.onet.
    pl...

    .

    > Fantazja małolata...

    Widzisz misiu ile cudów jeszcze cię w życiu zadziwi.

  • 26. Data: 2010-10-30 22:10:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 30 Oct 2010 13:07:13 -0700 (PDT), Przemek V napisał(a):

    > Widzisz misiu ile cudów jeszcze cię w życiu zadziwi.

    Nie wiem o co wam chodzi, wiele razy w życiu zdarzało mi się jechać zimą 25
    na godzinę...

    :-P

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 27. Data: 2010-10-31 05:09:34
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

> [...]
    > jej przekraczać. Jak tylko przód zaczyna uciekać, to odpuszczam, bo
    > niepewnie się czuję. Dlatego pewnie nie czułem spalenizny nigdy.

    Muszę kiedyś przejechać się jakimś mocniejszym mk4. Bo w mk3 o
    podsterowność trzeba się mocno postarać ostro przesadzając z gazem w
    zakręcie.

    > Ps. Marzy mi się auto z tylnym napędem. Takim bym się bawił poslizgami
    > :)

    A mi awd i ok. 350-400 KM. Mam nadzieję, że następne takie będzie.

    --
    ignorance is bliss

  • 28. Data: 2010-10-31 07:18:40
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    to wrote:
    > begin Katanka

    > Muszę kiedyś przejechać się jakimś mocniejszym mk4. Bo w mk3 o
    > podsterowność trzeba się mocno postarać ostro przesadzając z gazem w
    > zakręcie.

    Nie trzeba ostro dawać w gaz, wystarczy za szybko wejść.

  • 29. Data: 2010-11-02 08:41:11
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Katanka

    > Nie trzeba ostro dawać w gaz, wystarczy za szybko wejść.

    To mk3 raczej tyłem wtedy wyjeżdża. Dziwne. ;)

    --
    ignorance is bliss

  • 30. Data: 2010-11-02 10:06:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-10-29 15:58, Katanka pisze:

    > Letnie znam dobrze, zimowych niestety nie na tyle, by byc przekonanym,
    > że będzie lepiej na suchym. wszystko się okaże już za kilka dni.

    To opisz swoje odczucia, jak przetestujesz.

    A.