  • 31. Data: 2024-08-27 19:02:14
    Temat: Re: Mikrofala
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2024-08-27 o 02:15, Arnold Ziffel pisze:

    > Powiedz MSI to może najwyżej skojarzy z jakąś firmą.

    Jemu zapewne chodziło o Medium Scale Integration.
    P.G.

  • 32. Data: 2024-08-27 21:57:56
    Od: Pixel(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 27.08.2024 o 19:02, Piotr Gałka pisze:

    > Jemu zapewne chodziło o Medium Scale Integration.

    Wątpię. Mnie się kojarzy jedynie z Micro-Star Int'l Co., Ltd. :)

    Ciekawe tylko, że Wiesiaczek nie czepia się CB, USB, GSM, LTE, SSD, AGP,
    ISA, SATA...itd :)

    --
    Pixel(R)??

  • 33. Data: 2024-08-28 09:53:53
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Promiennik dla osiągnięcia odpowiedniej długości fali nie może pracować na ułamek
    mocy, stąd praca przerywana

    -----
    > No nie, w ceramicznych (IR / halogenowych) wystarczy zwykłe sterowanie fazowe lub
    grupowe 50Hz.