    Date: Wed, 17 Jun 2015 07:23:40 +0200
    From: Marcin N <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Migracja z Androida 2.3 na iPhona 4S - problem

    W dniu 2015-06-16 o 23:23, Marek pisze:

    > Pytanie rozumiem, nie rozumiem tylko dlaczego tak proste zadanie stwarza
    > trudności na iphone (i po co do tego karta sim). Mi zawsze działał
    > sposób z vcf między różnymi systemami ale, co może jest znamienne,
    > iphona wśród nich nie było.

    Ok. Może za ostro zareagowałem.

    Problemem okazał się stary Android, bo to on wyeksportował tylko jeden
    kontakt. Bardzo to dziwne.
    Ostatecznie przeprowadziłem na tym telefonie ponowny eksport "ręczny" do
    emaila i udało się zakończyć wszystko pomyślnie.

    Mam teraz kolejne pytanie do Apple'owców:
    czy jest jakiś fajny programik do szybkiego wybierania kontaktów z listy
    "ulubionych"? Taki, żeby na pulpicie pokazała się ikonka "ulubione".
    Klikam raz na ikonę, drugi raz na kontakt i już dzwonię.

    --
    MN