  • Data: 2014-06-12 01:52:36
    Temat: Metz 36 czy 44?
    Od: T...@s...in.the.world szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Poniewaz poprzedni watek -lampa do Pentaxa dla podroznika umarl smiercia
    naturalna, zakladam nieco inny.

    Metz 36 czy 44?
    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/metz-lampa-blyskowa-36
    -af-5---pentax.html
    http://www.cyfrowe.pl/aparaty/metz-lampa-blyskowa-44
    -af-1---pentax.html

    Najchetniej kupilbym oczywiscie nowego Pentaxa 540, ale cena - blisko
    2000zl jest dla mnie zaporowa.
    Z kolei Metz 58 (tez nietani) jest dla mnie za duzy i chyba az tak mocna
    lampa nie jest mi potrzebna. Przypominam, ze lampy chce uzywac w terenie
    (znaczy w turystyce typu tramping) do doswietlania (portrety, ale czesto
    w sloncu). Istotny jest tryb bezprzewodowy.
    Bede uzywal z korpusem K10d, ale docelowo oczywiscie jakis nowy korpus
    Pentaxa.

    Myslalem o nowej lampie Pentax 360 ale to tez jest cholernie drogie (a
    dodatkowo nikt nie napisal czy nie za slaba).
    Dlatego zainteresowalem sie tymi Metzami (moze kiedys wygram w totka to
    se kupie Pentaxa).
    Pytanie wiec - dlaczego nie kupowac tych Metzow?
    --
    TA