  • 11. Data: 2011-09-08 10:28:19
    Temat: Re: Mercedes A klasa.
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    > Na szczęście elektronika dla motoryzacji jest zwolniona ze stosowania
    > lutowania bezołowiowego. Nie chciałbym jeździć samochodem, który po
    > dwóch latach odpali sobie poduchy, bo "wąsy cynowe" zrobiły zwarcie w
    > sterowniku.

    nie doczytałeś - ostatnie zdanie przedostatniego akapitu (to przed
    "ekologią".
    ;-)

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 12. Data: 2011-09-08 11:10:42
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    > Nie masz drugiego tak pakownego auta w tym segmencie - nie znam
    > osobiscie heczbeka ktory oferowalby podobna ilosc miejsca w
    > porownywalnych gabarytach.

    Kangoo, Panda, pegout tez mial jakies..nie przesadzaj.
    A klasa w srodku jest strasznie mala..

  • 13. Data: 2011-09-08 12:02:47
    Od: Dman-666 <d...@t...o2.pl>

    Tak se patrze i patrze jak wchpikus nawija makaron na uszy:

    > Kangoo, Panda, pegout tez mial jakies..nie przesadzaj.
    > A klasa w srodku jest strasznie mala..

    Kangoo=heczbek?
    Panda bez komentarza ;)))
    Peugeot nie wiem jaki...

    Mialem 2 a klasy - ilosc miejsca w wersji long nie ma sobie rownych.
    Kufer tez daje rade - w tej klasie nie masz wiekszego IMO.

    --
    Dman-666
    6A13 z bombom LPG, Stolec

  • 14. Data: 2011-09-08 12:07:12
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Dziękuję z cenne podpowiedzi. Ten komentarz i poprzednika skutecznie mnie
    zniechęcił do zakupu.
    Myślałem o Smarcie ale też ma wady typu remont silnika co 80-100 tys lub
    problematyczny zakup opon zimowych w dwóch rozmiarach.
    Wrócę więc chyba do poszukiwań czegoś innego.
    Może Nissan Micra?

  • 15. Data: 2011-09-08 12:22:37
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    > lutowania bezołowiowego. Nie chciałbym jeździć samochodem, który po
    > dwóch latach odpali sobie poduchy, bo "wąsy cynowe" zrobiły zwarcie w

    Ale zaraz zaraz... Co ty piszesz... Wąsy cynowe właśnie z lutów cynowych
    powstają.
    Już astronauci naprawiając jakiegos satelitę zdumieni byli gdy oglądając pod
    mikroskopem okazało się że piny elementów zostały pozwierane "wąsami
    cynowymi"

    Tu zdjęcia https://nepp.nasa.gov/WHISKER/anecdote/index.html

    Marek

  • 16. Data: 2011-09-08 12:23:13
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Michał Baszyński" <m...@g...ze.ta.pl> napisał w wiadomości
    > nie doczytałeś - ostatnie zdanie przedostatniego akapitu (to przed
    > "ekologią".

    Jak zwykle zresztą...

    Marek