  • 11. Data: 2014-06-21 13:52:35
    Temat: Re: Mentalność wschodnio-europejska
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:o...@l...harvard.local..
    .

    > Jak by malowali w dzień,

    Po południu to już jest noc, a nie dzień?
    Czy o co chodzi?
    Właśnie w tym tkwi problem, że powinni malować w nocy i tylko w nocy,
    przynajmniej na uczęszczanych drogach.

  • 12. Data: 2014-06-21 14:04:47
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 13:52 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

> [...]
    > Czy o co chodzi?
    > Właśnie w tym tkwi problem, że powinni malować w nocy i tylko w nocy,

    Pełna zgoda, jedzie maszyna, ma światła z przodu, z tyłu - bez problemu
    może malować w nocy, to kolega narzeka, że malują w nocy i spać nie może.

    TG

  • 13. Data: 2014-06-22 10:25:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    >
    > Pełna zgoda, jedzie maszyna, ma światła z przodu, z tyłu - bez problemu
    > może malować w nocy, to kolega narzeka, że malują w nocy i spać nie może.

    Gdzie widziałeś żeby ktoś narzekał?

  • 14. Data: 2014-06-22 11:01:53
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .06.2014 o 10:25 Cavallino <c...@k...pl> pisze:

    > Gdzie widziałeś żeby ktoś narzekał?

    Tu:

    TG

  • 15. Data: 2014-06-23 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Miałem tego nie komentować ale co mi tam - nie wiem czy brak Ci
    > doświadczenia życiowego ( młody jesteś) - czy po prostu jesteś Idiotą...

    Nie wiemy czy On jest Idiotą.
    wiemy za to kim jestes ktoś zadający takie pytanie - zwykłym chamem...

  • 17. Data: 2014-06-23 00:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Gorbaczuk g...@a...pl ...

    > Tu:

    > TG

    Pomijając fakt, ze mowa o trasach i autostradach to jednak nie zauwazyłes
    ze problemem jest nie czas a maszyna?

  • 16. Data: 2014-06-23 00:00:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No bo co - wypuscic horde bezrobotnych z wiadrami i szmatami ? :-)

    Robic w nocy?

  • 18. Data: 2014-06-23 11:06:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >Robic w nocy?

    Mozna by, ale
    a) gorzej widac i ryzyko wypadkow rosnie
    b) gorzej widac i wydajnosc pracy spada
    c) niektorzy wybieraja noc na jazde, bo szybko ... a tu takie
    niespodzianki :-)

    J.

  • 19. Data: 2014-06-23 12:10:00
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-06-23 11:06, J.F. pisze:
> [...]
    > a) gorzej widac i ryzyko wypadkow rosnie
    > b) gorzej widac i wydajnosc pracy spada
    > c) niektorzy wybieraja noc na jazde, bo szybko ... a tu takie

    Tu można polemizować.

    Jak jedzie się autostradą, czy drogą szybkiego ruchu w nocy, to ekipy
    techniczne _lepiej_ widać niż w dzień. Widać też z większej odległości.
    Oczywiście warunek konieczny - nie mogą pracować w noktowizorach ;) -
    czyli ekipa (czy też ich pojazd) musi być odpowiednio oświetlona.
    Tablicę ostrzegawczą ze światłem błyskowym w nocy widać z kilku
    kilometrów, zaś w dzień czasami ginie w "okolicznościach przyrody" i
    widać dopiero z kilkuset metrów.

    A co do widoczności trawy przez ekipę techniczną: nie jest to pole
    golfowe. Czy trawa po skoszeniu będzie miała 4 czy 7 cm - żadna różnica.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 20. Data: 2014-06-23 12:25:47
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 23 Jun 2014 12:10:00 +0200, Adam napisał(a):

    > Czy trawa po skoszeniu będzie miała 4 czy 7 cm - żadna różnica.

    3 cm. ;>

    Czyli pewnie jakaś doba (strzelam) wzrostu, czyli w skali całej drogi
    zaczyna się robić całkiem spory pieniądz.