  • 11. Data: 2012-02-01 20:42:08
    Temat: Re: Mazda 6 Plusy i Minusy wersja USA lub inne auto do 25tys
    Od: "Tomasz" <WcuG!1prZYa@wOPp.pl>

    Użytkownik "rt" <x...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:jgbk7s$b1j$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > z gazem nie kupuj bo nie bedziesz wiedzial ile toto na tym gazie
    > przejechało

    homologacja butli mowi za siebie/data
    ja przetoczylem na lpg jakies 250tys i na nic nie moge narzekac

    > 2.3 nie kupuj bo nie jest to powszechny samochod i nie ma sensu pozniej
    > szukac czesci, kolega wspominal 2.0 i to ma sens
    >
    > moze pomysl nad mazda premacy/mpv 2003-5 w ropie albo benzynie - tyle ze
    > osiagi gorsze reszta b. dobra wiem bo jezdze, i nawet w ropie problemów
    > nie
    > bedzie

    fajne rodzinne, ale juz sie nie wcisne na podziemne parkingi ?
    co prawda chyba mulowate ?

    > zeby byc pewnym auta wystarczy kupic takie ktore ma oryginalna ks
    > serwisowa -
    > mysle ze jest to do osiagniecia przy wydatku 25 tys pln

    ta szukanie igly ....

  • 12. Data: 2012-02-01 20:44:42
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-01 20:42, Tomasz pisze:

    > fajne rodzinne, ale juz sie nie wcisne na podziemne parkingi ?

    Jak parking ma sufit na 1,5 m to pewnie nie...

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 13. Data: 2012-02-02 09:26:00
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2012-01-30 21:49, Tomasz pisze:

    > no to mam konkurencje, bo tez celuja w combi
    > model 2005/06 to granica moich mozliwosci budzetowych i tak mocno
    > naciaganych
    > wlasciwie to strzelalem w 2.3 bo mocniejszy i bardziej dostepny
    > jak zwykle boje sie przebiegow gdyz to co sie toczy ma ponizej 200tys
    > a to moze byc juz mocno naciagane
    > chcesz kupic z naszego rynku (kupujesz sprowadzone z marza i nieznana
    > historia)
    > czy bedziesz sprowadzal ?

    Na tą chwilę patrzę na rynku polskim, ale nie wiem czy na wiosnę nie
    będzie wycieczki na zachód i poszukanie tam czegoś fajnego. Raczej nie
    chce wersji juesej, ale kto wie co się trafi...

  • 14. Data: 2012-02-02 09:40:43
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Tomasz nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Chris" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > na ile to autentyczne? skad dane sa pobierane?

    Jeśli chodzi Ci o USA to z amerykańskich baz danych, oni mają centralny
    system gdzie 99% wizyt jest notowana w systemie. Tak samo każda
    ubezpieczalnia odnotowywuje kolizje i wpisuje do bazy. Jak masz farta to
    jest szansa na zobaczenie zdjęć pojazdu jak wyglądał w USA. Oczywiście jak
    jakiś Texańczyk będzie klepał swojego Mustanga w szopie to nikt się nie
    dowie :)

  • 15. Data: 2012-02-02 09:42:42
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    Grejon nabazgrał(a):

    > Jak parking ma sufit na 1,5 m to pewnie nie...

    I jak ma gaz to też pewnie nie bo żadko kto montuje system garażowy
    przystosowany do pojadów z gazem :) chyba że ma w dupie przepisy i mimo to
    wjedzie.

  • 16. Data: 2012-02-02 09:48:50
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    rt nabazgrał(a):

> [...]
    > 2.3 nie kupuj bo nie jest to powszechny samochod i nie ma sensu pozniej
    > szukac czesci, kolega wspominal 2.0 i to ma sens

    Mało powszechny to jest MPS 2.3 ale za to jaka radość z jazdy, nie mówiąc
    już o zaletach 4x4 :)

    > zeby byc pewnym auta wystarczy kupic takie ktore ma oryginalna ks
    > serwisowa - mysle ze jest to do osiagniecia przy wydatku 25 tys pln

    50zł na allegro i masz orginalną książkę :) pamiętaj że pytanie było o
    wersję z USA więc książkę sobie możesz wsadzić :) jedynie zostaje
    sprawdzenie historii w USA np. w linkachz mojego siga ... prywatnie wolał
    bym auto z USA nawet po kolizji (o ile mała) niż pewniaka od dziadka z
    Niemiec albo Szwajcarji bo z USA w 5 min jestem wstanie poznać historię auta
    a jak mam farta (75% szansy) to zobaczę jeszcze forki jak wyglądała w USA
    zanim ją sprowadzili.

  • 17. Data: 2012-02-02 11:32:41
    Od: "rt" <x...@W...gazeta.pl>

    ja kupilem z ksiazka zadzwonilem potwierdzilem to co w niej jest wiec nie
    jest tak ze jest to nie mozliwe - dla mnie auto za 5 tys moze ksiazki nie
    miec ale za 25 musi miec inaczej nie kupie go i juz

    premacy czy mpv zmiesci sie do kazdego garazu, z gazem moze byc roznie ale
    ja bym kupil samochod i go zagazowal nigdy nie kupilbym zagazowanego,
    zadbana mazda bedzie chodzic dobrze na gazie ale zajechana i z tania
    instalacja moze sprawiac pozwazne problemy i generowac koszty

    nie mam nic przeciw autom po stluczce (nie dzwonie!) gdzie wiec co sie
    dzialo a nie kupujesz w ciemno - tak samo z DE jak USA - nikt nie jest oslem
    i nie sprzedaje dobrego i niezawodnego samochodu za grosze - tej zasady bym
    sie trzymał

    pozdro

    http://decore-meble.pl
    Meble Gabi Warszawa

  • 18. Data: 2012-02-02 11:47:16
    Od: "Chris" <a...@g...pl>

    rt nabazgrał(a):

    > ja kupilem z ksiazka zadzwonilem potwierdzilem to co w niej jest wiec nie
    > jest tak ze jest to nie mozliwe - dla mnie auto za 5 tys moze ksiazki nie
    > miec ale za 25 musi miec inaczej nie kupie go i juz

    Jeszcze raz przypomne że pytanie było o Mazdę z USA a tam nie ma książek
    serwisowych :)

> [...]
    > zagazowanego, zadbana mazda bedzie chodzic dobrze na gazie ale
    > zajechana i z tania instalacja moze sprawiac pozwazne problemy i

    Nigdy nie miałem gazu i chyba nie będę miał więc tu się nie wypowiadam.

> [...]
    > dzialo a nie kupujesz w ciemno - tak samo z DE jak USA - nikt nie jest
    > oslem i nie sprzedaje dobrego i niezawodnego samochodu za grosze - tej

    Dokładnie, ale i tak 99% Polaków wierzy ze Niemiec czy Szwajcar sprzedają
    auto za grosze do tego z minimalnym przebiegiem 192tyś (50% ogłoszeń ma tak
    ustawiony licznik), kolega ze Szwajcarji zapewnia mnie że 100% aut od nich
    sprawadzanych do nas jest walone ... auta u nich są dużo droższe niż w
    Niemczech, nie mówiąc już o cenach u nas a handlarz na czymś musi zarobić.
    Jak franek stał mega mocno to chciał kupić A6 ale się załamał bo cena
    Szwajcarii była o 10tyś euro większa niż takiego samego w Niemczech a żeby
    jeżdzić legalnie mysi mieć VIN z adnotacją że na rynek Szwajcarski inaczej
    nie przejdzie przeglądów :)