    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Maszyna dwuprocesorowa
    Date: Sat, 05 Jun 2010 21:21:19 +0200

    Hades wrote:
    > [ciach]

    > Wybacz, ale porownywanie tymi kategoriami komputera do stacji roboczej /
    > serwera to lekkie nieporozumienie. Stacji roboczych i serwerow z zasady
    > sie nie wylacza wiec argumet o dlugim czasie uruchamiania jest zupelnie
    > nietrafiony.
    > AM

    To byl bodajze hp workstation 8400 projektowany pod prace z grafika 3D,
    karta graf. Quadra itd. Tyle, ze ta plyta byla kulawa. Powiedz mi zatem
    czym rozni sie dwuprocesorowy mac pro od dwuprocesorowego hp, ktory
    wlasnie mial opisane przeze mnie bolaczki, nie wspominalem wczesniej
    jeszcze o indywidualnych przypadlosciach egzemplarza na ktorym
    pracowalem w postaci irytujacego pisku na wyjsciu audio i strasznym
    spowalnianiu systemu podczas renderowania. Praca na macu pod winda byla
    czysta przyjemnoscia. Poza tym z czego wyniaka zasada, ze z zasady nie
    wylacza sie stacji roboczych?