    From: raviz <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: Maszyna dwuprocesorowa
    Date: Sat, 05 Jun 2010 22:17:10 +0200

    > Jakby tu ci odpowiedziec. Moze tak. Wyrabianie sobie opini o czyms na
    > podstawie jednorazowego kontaktu lub kontaktu z jednym egzemplarzem
    > ktoremu moglo cos dolegac (byl nie w pelni sprawny / zostal czesciowo
    > zubozony o jakies elementy ktorych system szukal przy uruchamianiu)
    > nie jest chyba dobra metoda oceny. Proba porownywania zas Maca do
    > PC nie ma zupelnie sensu bo jedena z tych konstrukcji jest ulomna od
    > samego poczatku swojego istnienia.
    > AM

    W pracowni byly trzy hp 8400 i jeden hp 8200. Idealnie obrazowaly slowo
    "blaszak" a nawet toporny blaszak za calkiem spora kwote. Jak
    wspomnialem dluuuugi start, wydajnosc taka sobie biorac pod uwage
    komponenty, standardowo xp 32bitowy uniemozliwiajcy wykorzystanie 4GB
    RAMu. Za nic nie kupilbym teraz stacji roboczej hp. Swoja droga ciekaw
    jestem definicji okreslenia "stacja robocza". Jak dla mnie jest to
    bardziej wydajny PC. Okreslenie zas to pozwala latwiej skroic klienta na
    wieksza kwote, bo przeciez nie kupuje zwyklego pecta ;]
    Co masz na mysli piszac o ulomnosci konstrukcji?
    Zdrowko