  • 31. Data: 2010-10-16 23:02:27
    Temat: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-16 22:33, Przemek V pisze:

    > Ten pierwszy na Twoim zdjęciu 5,jpg to nie jest znak początku strefy tylko
    > jak parkować.

    Faktycznie, to nie znak strefy, tylko miejsce dla inwalidów. Ale jest
    znak koniec strefy, a początku strefy nie ma...

    > Zobacz czy na wysokości tego kończącego strefę jest z drugiej
    > strony D-44.

    Ale nawet jeśli jest, to skrzyżowanie go praktycznie wyłącza, bo ja
    przyjeżdżam z Partyzantów a nie z Moreny...

    > W Sopocie opisali dobrze jak to powinno wyglądać:
    > http://www.zdiz.sopot.pl/park_files/Strefa.pdf
    >
    > Czy jadąc Partyzantów i skręcając w Jaśkową Dolinę mijasz gdzieś po drodze
    > znak D-44 albo czy zjeżdżając w dół Jaśkową Doliną jest gdzieś D-44? Jeśli
    > znajdziesz wlot gdzie go nie ma to jesteś kryty

    Wjeżdżam z Grunwaldzkiej między mc donaldem a manhattanem i skręcam w
    lewo w partyzantów i dojeżdżam do Jaśkowej, żeby tam stanąć. Nie ma
    nigdzie znaku informującego, że wjeżdżam do strefy płatnego parkowania.
    Bo bym widział.. Jest tylko zakaz parkowania i postoju przed mc
    donaldem, bo tam jest przystanek autobusowy, potem jak się skręca w lewo
    w partyzantów to jest postój taksówek i to wszystko... Więc według
    Ciebie jestem kryty.. Ale są osoby, które uważają że słusznie otrzymałem
    wezwanie do zapłaty, tylko szkoda że nie potrafią tego umotywować.. Bo
    przepisy znam i zawsze patrzę na znaki. Zawsze też wrzucam do
    parkometrów drobne, jeśli wiem że staję w strefach płatnych. Ale tutaj
    nie wiedziałem, że jest strefa bo nie widziałem nigdzie znaków... A
    dosłownie od kilku miesięcy stoi tam parkometr (z tego wynika)...
    Ciekawe czy gdybym stanął za tym czarnym słupem (byłbym już kilka metrów
    od przejścia dla pieszych), czy tam też jest strefa płatnego
    parkowania... No zobaczymy, idę w poniedziałek do komendanta zieleni.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2010-10-16 23:02:38
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-10-16 21:34:47 +0200, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > czyli według Was grupowiczów słusznie otrzymałem "mandat" i powinienem
    > go zapłacić?

    Nie dostaniesz dobrej odpowiedzi, dopóki ktoś stamtąd nie stwierdzi na
    100% czy jest tam zakaz/strefa/cokolwiek.
    A dopóki ktoś tego nie stwierdzi, to:

    - niesłusznie, bo tam nie było strefy
    - słusznie, bo tam był zakaz
    - słusznie, bo tam była strefa
    - niesłusznie, bo tam nie było zakazu i strefy.

    Natomiast na podstawie tego, co napisałeś - mandat ci się należy:

    "On 2010-10-16 00:45:12 +0200, Filip KK <n...@n...pl> said:

    > Witam, otrzymałem mandat od zieleni za parkowanie w miejscu, w którym
    > rzekomo powinienem wnieść opłatę w parkometrze.(...)Niestety nie
    > zauważyłem, że na trawniku stoi sobie parkometr"

    :-)

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-10-16 23:07:48
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-16 23:02, Bydlę pisze:

    > Nie dostaniesz dobrej odpowiedzi, dopóki ktoś stamtąd nie stwierdzi na
    > 100% czy jest tam zakaz/strefa/cokolwiek.

    Masz zdjęcia:

    Proszę, wjazd do teoretycznej strefy parkowania płatnego:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/1.jpg
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/2.jpg
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/3.jpg
    i na końcu wygląda to tak:
    http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/4.jpg
    W tym miejscu stałem, tu gdzie ten lanos.

    > A dopóki ktoś tego nie stwierdzi, to:
    >
    > - niesłusznie, bo tam nie było strefy
    > - słusznie, bo tam był zakaz

    Nie ma.

    > - słusznie, bo tam była strefa

    Zdjęcia.

    > - niesłusznie, bo tam nie było zakazu i strefy.
    >
    > Natomiast na podstawie tego, co napisałeś - mandat ci się należy:

    > :-)

    Nie lubię gdy ktoś czyta między moimi wierszami. Przeczytaj dokładnie co
    wyciąłeś z mojego pierwszego posta:

    (...) Nic dziwnego dla mnie by było, gdybym faktycznie stanął w miejscu,
    które byłoby oznakowane jako "parking", lecz niestety ani żadnego znaku
    nie było, że jest to strefa płatnego parkowania ani też nie było
    wyznaczonych miejsc postojowych.(...)

    Pozdrawiam i nie bij piany, bo bez sensu.

  • 34. Data: 2010-10-16 23:37:02
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Filip KK w <news:i9d413$pak$3@news.task.gda.pl>:

> [...]

    > Ale nawet jeśli jest, to skrzyżowanie go praktycznie wyłącza, bo ja
    > przyjeżdżam z Partyzantów a nie z Moreny...

    ROTFL

    Doczytaj, które znaki są _wyłączane_ przez *skrzyżowania

    I dalej nie rozumiesz, co Przemek pisze

    > Wjeżdżam z Grunwaldzkiej między mc donaldem a manhattanem i skręcam w
    > lewo w partyzantów i dojeżdżam do Jaśkowej, żeby tam stanąć.

    Udowodnij

    > Nie ma nigdzie znaku informującego, że wjeżdżam do strefy płatnego parkowania.
    > Bo bym widział..

    Jesteś pewien? ;P

    Wprowadza się na drogach publicznych na terenie Miasta Gdańska:
    1) strefy płatnego parkowania, oznaczone w załączniku nr l i 2 do
    niniejszego zarządzenia, które obejmują:
    [...]
    b) we Wrzeszczu :
    l. obszar ograniczony ulicami: Batorego, Sosnowa, Partyzantów, Gen. De
    Gaulle a. Grunwaldzka , Lendziona, Dmowskiego, Mireckiego,

    W 2000 roku to zarządzili i od 10 lat na Grunwaldzkiej pomiędzy Gen. De
    Gaulle'a i Dmowskiego znaku D-44 nie postawili?

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 35. Data: 2010-10-16 23:43:55
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Filip KK" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > słupem (byłbym już kilka metrów od przejścia dla pieszych), czy tam też
    > jest strefa płatnego parkowania... No zobaczymy, idę w poniedziałek do

    Jeśli masz możliwość to nakręć film odtwarzając trasę od skrętu z
    Grunwaldzkiej w prawo a przy okazji upewnij się na 100%, że tego znaku tam
    nie ma. Jeśli nie ma to jesteś kryty a SM dała ciała. Alternatywnie znajdź
    mapę strefy i zrób zdjęcie w miejscu gdzie powinny być znaki początku.

  • 36. Data: 2010-10-16 23:51:04
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    Użytkownik "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna> napisał w
    wiadomości news:4cba1c9b$0$27041$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > nie ma. Jeśli nie ma to jesteś kryty a SM dała ciała. Alternatywnie znajdź
    > mapę strefy i zrób zdjęcie w miejscu gdzie powinny być znaki początku.

    Z zastrzeżeniem jak Tom N napisał powyżej. Jeśli ta strefa zaczyna się na
    Grunwaldzkiej przy De Gaulle'a i tam jest znak to dupa blada. A nie wierzę,
    że na Grunwaldzkiej nie postawili.

  • 37. Data: 2010-10-16 23:54:01
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-16 23:37, 'Tom N' pisze:

    > ROTFL

    Czemu?

    > Doczytaj, które znaki są _wyłączane_ przez *skrzyżowania

    Dlaczego?

    > I dalej nie rozumiesz, co Przemek pisze

    Jasnowidz?

    > Udowodnij

    Co mam udowodnić? Że wjechałem stamtąd? Czy, że nie ma znaków?

    > Jesteś pewien? ;P

    Sprawdzę w poniedziałek jeszcze raz od strony, z której wjechałem.

> [...]
    > l. obszar ograniczony ulicami: Batorego, Sosnowa, Partyzantów, Gen. De
    > Gaulle a. Grunwaldzka , Lendziona, Dmowskiego, Mireckiego,

    Nie ma tu jaśkowej doliny, więc?

    > W 2000 roku to zarządzili i od 10 lat na Grunwaldzkiej pomiędzy Gen. De
    > Gaulle'a i Dmowskiego znaku D-44 nie postawili?

    Te ulice są dużo dalej od jaśkowej, nie wiem czemu nawiązujesz do tych ulic.

  • 38. Data: 2010-10-16 23:59:57
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 16 Oct 2010 23:07:48 +0200, Filip KK napisał(a):

> [...]
    > nie było, że jest to strefa płatnego parkowania ani też nie było
    > wyznaczonych miejsc postojowych.(...)
    >
    > Pozdrawiam i nie bij piany, bo bez sensu.

    Nie widziałeś parkometru z odległości 40 metrów? Ślepy jesteś?
    Znak, że wjeżdżasz do strefy był na jej granicy. Poczytaj gdzie parkowanie
    jest płatne i spróbuj znaleźć wjazd bez znaku:
    http://www.wybrzeze24.pl/gazeta-gdanska-aktualnosci/
    we-wrzeszczu-wiecej-parkometrow
    Dla pewności możesz sprawdzić, czy na Jaśkowej Dolinie w okolicach Batorego
    jest znak, że wjeżdżasz do strefy płatnego parkowania.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 39. Data: 2010-10-17 00:01:31
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    W dniu 2010-10-16 23:43, Przemek V pisze:

    > Jeśli masz możliwość to nakręć film odtwarzając trasę od skrętu z
    > Grunwaldzkiej w prawo

    Można nawet jechać od grunwaldzkiej w lewo. Można też przecinać
    grunwaldzką od Dmowskiego i tam jest strefa parkowania, są ładnie linie
    namalowane nawet.

    > a przy okazji upewnij się na 100%, że tego znaku tam
    > nie ma.

    Ale gdzie "Tam" ?

    > Jeśli nie ma to jesteś kryty a SM dała ciała.

    Nie SM, tylko zieleń.

    > Alternatywnie znajdź
    > mapę strefy i zrób zdjęcie w miejscu gdzie powinny być znaki początku.

    Nie mogę znaleźć mapę w internecie tej niby strefy.

  • 40. Data: 2010-10-17 00:05:17
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Nie ma tu jaśkowej doliny, więc?

    > Te ulice są dużo dalej od jaśkowej, nie wiem czemu nawiązujesz do tych
    > ulic.

    Bo to jest STREFA a te ulice to jej granica zewnętrzna.

    Tak jak masz znaki obszaru zabudowanego na wszystkich wjazdach do miasta i
    nie powtarza się ich na każdym skrzyżowaniu.