  • 51. Data: 2010-10-17 11:03:19
    Temat: Re: Mandat za parkowanie, czy słuszny?
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    On 16.10.2010 17:24, P.B. wrote:

    > Ale nie w całej Gdyni. Tak jak nie w całym Gdańsku parkowanie jest płatne.
    > Na jednych ulicach jest, na innych nie.

    No uprościłem trochę, oczywiście chodzi o strefę płatnego parkowania,
    która jest odpowiednio oznaczona, ponadto w środku co jakiś czas są
    tabliczki przypominające ("Jesteś w strefie płatnego parkowania), do
    tego jest ok. 150 parkometrów, dosyć gęsto.

    Adam Kłobukowski

  • 52. Data: 2010-10-17 11:08:27
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010 21:51:17 +0200, Filip KK wrote:
    >Robiąc zdjęcie to:
    >http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/1.jpg odwracam się o 180 stopni
    >i robię drugie zdjęcie, gdzie wyraźnie strefa płatnego parkowania jest
    >oznakowana (jej początek, parkometr i koniec)
    >http://www.pi0tr.org/~kafar/pms/Parking/5.jpg
    >Co Ty na to?

    Znakow nie znamy panie kierowco.

    Tam stoi znak D-18a, czyli parking dla osob uprawnionych, a dalej mamy
    koniec strefy. Strefa jak to strefa - moze byc dluzsza niz 20 czy 50m.

    Przespaceruj sie za swiatla ze zdjecia 5, zawroc i zrob fotke wtedy.
    Prawdopodobnie po przeciwnej stronie ulicy od znaku "koniec strefy"
    stoi znak "poczatek strefy" D-44. I obowiazuje do odwolania.

    No bo z drugiej strony - wiedziec ze w centrum sa platne parkingi,
    zaparkowac pod parkomatem i uwazac ze nie dotyczy - to trzeba miec
    dobry rejestrotor na pokladzie i wiedziec jak wjechac zeby znaku po
    drodze nie bylo :-)

    J.

  • 53. Data: 2010-10-17 16:02:36
    Od: Borg <b...@o...pl>

    > Czyli jak chcę
    > zaparkować koło Manhattanu,

    kurwa, gdzie?? czy Was tam już pojebało do końca??

  • 54. Data: 2010-10-17 16:39:15
    Od: Paweł Ubysz <p...@g...pl>

    W dniu 2010-10-16 17:40, Filip KK pisze:

    > Ok, reasumując to co tu napisaliście:
    > Strefa pp nie musi być oznakowana żadnymi znakami.
    >
    > Czyli wynika z tego, że jak na Grunwaldzkiej postawią parkometr, to
    > będzie trzeba w nim uiszczać opłatę niezależnie gdzie się postawi
    > samochód, na całym odcinku z Gdańska do Sopotu... I żeby zaparkować w
    > Oliwie, trzeba będzie jechać do Gdańska głównego, żeby sprawdzić czy oby
    > na pewno nie postawili w dniu dzisiejszym jakiegoś parkometru.
    >
    > Na pewno nie zgadzam się z Waszymi opiniami, że ja niby złamałem prawo

    Nie złamałes prawa , po prostu nie uiściłes opłaty którą powinieneś był
    uiścic. I za to wystawiono ci opłate dodatkową "za brak opłaty w strefie
    płatnego parkowania" - bo nie jest to mandat jak piszesz. Mylisz pojęcia
    i w dodatku wykłocasz sie stojąc na straconej pozycji bo opłatę tą
    zapłacisz i tak , z własnej woli lub nie , to drugie bedzie nieco droższe.

  • 55. Data: 2010-10-17 18:25:37
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Oct 2010 21:51:17 +0200, Filip KK <n...@n...pl> wrote:

> [...]
    >i robię drugie zdjęcie, gdzie wyraźnie strefa płatnego parkowania jest
    >oznakowana (jej początek, parkometr i koniec)

    Ja tam widzę tylko koniec strefy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 56. Data: 2010-10-18 15:34:01
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-17 16:39, Paweł Ubysz pisze:

> [...]
    straconej pozycji bo opłatę tą zapłacisz i tak , z własnej woli lub nie , to drugie

    A ja właśnie w Gdańsku, i właśnie przy Manhattanie zaparkowałem
    wg strażników miejskich bezprawnie.
    I nie zapłaciłem im.
    I wygrałem w sądzie.
    Więc nie bądź taki pewny że "i tak zapłaci".