  • 41. Data: 2012-01-13 13:15:46
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-01-2012 05:33, m...@i...pl pisze:
    > Potrafiłem kiedyś jadąc do Krakowa z Poznania tankować
    > c63 jakieś 3 razy. W jedną stronę. A tankowanie to czas.

    Może czas założyć LPG ze 100L butlą? :)

    --
    Paweł

  • 42. Data: 2012-01-13 13:55:12
    Od: "PH" <P...@p...news>

    > 12 Jan 2012 14:47:59 GMT, to

    > Prędkość zabija! Każdy mądry Ci to powie!

    co zabija??

  • 43. Data: 2012-01-13 17:28:22
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-01-13 13:55:12 +0100, "PH" <P...@p...news> said:

    > Użytkownik "Myjk" <m...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > co zabija??

    Prędkość. Tak samo jak mgła (!), deszcz, słońce, wiatr, korek, brak
    korka, świt, zmierzch, facet z sąsiedniego pasa, godzina 18, ten, który
    dawał znaki światłami...

    ...NIGDY nie usłyszysz, że winny był kierowca, gdyż podjął debilną
    (politycznie poprawnie będzie: złą) decyzję.
    ;>

    --
    Bydlę

  • 44. Data: 2012-01-13 17:40:05
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 12-01-2012 15:57, AZ pisze:

    > Tez mnie to niemilosiernie wkurwia, szczegolnie na ekspresowkach gdzie
    > jeden drugiego osobowka wyprzedza jadac 2 km/h szybciej jakby mial kaganiec,
    > albo wyprzedza samochod kilometr przed nim.

    Mnie wkurwia jeszcze coś innego. W zeszłym roku miałem przyjemność(?)
    jeździć 85KM potworem, dla którego 130-140 jest już znaczną prędkością.
    O ile na zwykłej szosie było ok, to na autostradzie masakra. Jadę sobie
    130 prawym pasem, powoli zaczynam zbliżać się do ciężarówki. Gdzieś
    dalej w lusterku widzę na lewym samochód, różnica prędkości między nami
    widać niewielka bo w zasadzie przez kilka sekund nie zbliża się
    specjalnie. No więc zbliżam się do ciężarówki, wrzucam kierunek, patrzę
    w lusterku a ten za mną oczywiście w tym momencie przypomina sobie o
    przyśpieszeniu. Zostaje na prawym, hamuję do 90 - tamten odjechał, a ja
    muszę znowu bujać się 90->130. Na całej A2 sytuacja powtarzała się
    niemal cyklicznie...

    --
    Paweł

  • 45. Data: 2012-01-13 18:42:20
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Mnie wkurwia jeszcze coś innego. W zeszłym roku miałem przyjemność(?)
    > jeździć 85KM potworem, dla którego 130-140 jest już znaczną prędkością.

    Koń Ci kije pożyczył? ;)

  • 46. Data: 2012-01-13 20:58:36
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 13-01-2012 18:42, to pisze:

    > Koń Ci kije pożyczył? ;)

    LOL
    Wzialem sobie nówkę firmowa, żeby zobaczyć jak się tym jeździ po trasie ;)

    --
    Paweł

  • 47. Data: 2012-01-13 21:14:45
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Wzialem sobie nówkę firmowa, żeby zobaczyć jak się tym jeździ po trasie

    Osobliwe hobby...

  • 48. Data: 2012-01-13 21:25:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 13 Jan 2012 13:15:46 +0100, DoQ <p...@g...com> wrote:

    >Może czas założyć LPG ze 100L butlą? :)

    Czas na 1.6 CRDI :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 49. Data: 2012-01-13 21:29:36
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 12 Jan 2012 15:51:36 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >potem, za Wałbrzyską zmieniamy na środkowy,

    Ja zmieniam wczesniej, zaraz za światałmi z przejściem dla pieszych.
    Bo prawy jest do dupy: albo autobus na przystanku za Wałbrzyską, albo
    zablokują Cię pipy skręcające w Al. Lotników.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 50. Data: 2012-01-13 21:33:04
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-13, m...@i...pl <m...@i...pl> wrote:

    > Jadąc dynamicznie spala się zdecydowanie więcej paliwa.
    > Potrafiłem kiedyś jadąc do Krakowa z Poznania tankować
    > c63 jakieś 3 razy. W jedną stronę. A tankowanie to czas.

    Czyli w zależności od założeń (pusty czy pełny bak na starcie/końcu)
    spalałeś od 44 do 75 l/100km. Dobrze, że go rozbiłeś, bezpiecznie to
    Ty nie jeździsz...

    Krzysiek Kiełczewski