  • 121. Data: 2012-01-14 23:44:44
    Temat: Re: Mało brakowało... - [film]
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ale licznikowo czy z gpsem??

    Dymał licznikowo, a rozbił gpsem.

  • 122. Data: 2012-01-14 23:45:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin m...@i...pl

    > Ja pewnie też mógłbym już dziadkiem być, ale na szczęście moje dzieciaki
    > nie biorą się za tą robotę na poważnie.

    Niejeden tak mówił, a za chwilę miał niespodziankę. :>

  • 123. Data: 2012-01-14 23:47:18
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On 14 Jan 2012 22:44:13 GMT, to <t...@i...pl> wrote:

    >Pewnie dlatego, że driftował francuzem i włącznik odpadł.

    Francuza to mu chyba ta babcia robiła. Okulary włóż.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 124. Data: 2012-01-14 23:48:31
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 23:44, to pisze:

    > Dymał licznikowo, a rozbił gpsem.

    Delikatna konstrukcja jednak.. Może nie miał zderzaka Łagiewniki?

    --
    Paweł

  • 125. Data: 2012-01-14 23:50:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin jerzu

    > Francuza to mu chyba ta babcia robiła.

    Co Ty oglądasz, świntuchu?

  • 126. Data: 2012-01-14 23:51:19
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Delikatna konstrukcja jednak.. Może nie miał zderzaka Łagiewniki?

    Niestety, a przecież na bezpieczeństwie nie wolno oszczędzać!

  • 127. Data: 2012-01-14 23:53:41
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 14-01-2012 23:41, jerzu pisze:
    > Nie włączył awaryjnych, dlatego :)

    I pasów nie zapiął! :)

    --
    Paweł

  • 128. Data: 2012-01-15 00:22:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    > A jeśli się jedzie cyfrowo
    > (zero-jedynkowo) na trasie A2 poznań stryków, to spalanie
    > na poziomie 25 l/100 km to żadna sztuka.

    25l/100km to nie 45-75l/100km ;-P

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 129. Data: 2012-01-15 01:05:29
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/15/2012 12:22 AM, Krzysiek Kielczewski wrote:

    > 25l/100km to nie 45-75l/100km ;-P
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski

    c63 to nie Cayene Turbo S. Ma mały zbiornik.

  • 130. Data: 2012-01-15 02:58:45
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2012-01-15, m...@i...pl <m...@i...pl> wrote:

    > c63 to nie Cayene Turbo S. Ma mały zbiornik.

    Spalanie na poziomie 25l mnie nie dziwi przy takim silniku. Ale to czym
    się chwialiłeś to już tak.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski